Frokostlei?

GOOO’MORN alle vakre! Tredje dagen med strålende sol og nesten 20 grader – dette er ikke annet enn fantastisk! Og energien?! Den er ihvertfall på topp! Har sittet med kontorarbeid siden tidlig idag, og først nå beveget jeg meg utendørs – frokost i solen føles helt herlig. Jeg har vært så utrolig frokostlei i det siste. Lei av egg, eggerøre, knekkebrød, rundstykker, frukt, brød . . Bah. Så det førte jo til at jeg søkte litt matinspirasjon på min venn google. Og det som fristet mest av sunne frokoster var faktisk havregrynsgrøt! Det har jeg ikke spist siden jeg var liten jente og bestemor laget det til meg. Memories! Havregrynsgrøt i seg selv er jo veldig kjedelig, men jeg krydret den opp med eplesylte, rosiner og kanel på toppen. Overraskende godt! Jeg laget grøten i microen, og det tar ikke mer enn 2 minutter. Så omtrent like raskt som å lage annen type frokost. Imorgen skal jeg teste ut med ferske jordbær,  bare for å gjøre den enda mer interessant. Noen som har andre havregrynstips på lur kanskje? Sier ikke nei takk til tips ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg