Frokost på terrassen

GOD MORGEN fininger ♥ Og god sommer! Endelig følelsen av sommer i Oslo. Igår var en lang dag, fra Bulgaria – til kosetid med kjæresten i Ålesund – fly til Oslo – besøk av bestis Helen –  og kvalitetstid med jentene. Vi tok turen på Hanami omtrent med én gang vi kom til Oslo. Der ble vi sittende og skravle, spise sushi og drikke vin. Deretter gikk turen til Lekter’n hvor vi ble sittende ute til rundt 01 .. FOR en herlig temperatur. Deilig og kunne sitte ute i skjørt og singlet så sent uten å fryse. Herlig følelse. Idag er det ikke noe verre, våknet og gikk rett ut på terrassen, og temperaturen er fantastisk. Solen er her selv om det er litt disig, men det gjør ingenting – for det er HELG! Ser frem til denne helgen med sommertemperatur, gode venner, shopping, vin, og alt som følger med. Nå har jeg dekket frokostbordet ute på terrassen, så nå skal besøket få frokost! ♥ Planen var egentlig å dra på Tusenfryd idag, men det fristet mer og være i Oslo og shoppe, spise god mat og kose oss idag. KOS! Og forresten, nå har jeg kåret vinneren av to billetter til Rihanna på Kollenfestivalen, og det ble Linn! Gratulerer, du har fått mail fra meg. Linn postet ett søtt dikt som jeg falt litt for : Kjære Lene, du pene! Jeg har ingen spesiell grunn for å vinne, jeg vrir mitt hode i sinne! Neida- alltid blid og glad, leser jo din blogg daglig da! Krysser fingre for at billettene blir mine, så kan jeg dra på konsert med min kjære og kline! Haha, jeg er dårlig på å rime! Kos deg på konsert med kjæresten ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg