Frokost med Stylemag

Så gøy at dere likte mitt forrige innlegg, det setter jeg pris på. Veldig artig å dele sånne ting med dere også, skal prøve og være kreativ på sånn type innlegg fremover. 

Idag hadde jeg en helt fantastisk start på dagen sammen med Stylemag og massevis av herlige mennesker. Var på lanseringsfrokost i forbindelse med det nye magasinet hvor Caroline Fotballfrue ROCKER forsiden. Hun er altså så hot og fin på de bildene at jeg nesten svimte av når jeg så de! Tommel opp for den dama der! Lanseringen blr holdt på Steen & Strøm, inne på Joe & The Juice, hvor vi fikk sandwich, juice og en liten titt på sommerens fresheste moteplagg. Avsluttet frokosten med hver sin deilige frozen yoghurt på YoBerry, og fikk med oss fantastiske goodiebags hjem! Føler meg så heldig som får muligheten til å være med på sånne ting, kjempegøy! 









(Produktene i goodiebagsene er sponset) ♥ Så ikke det ut som en hyggelig morgen? Jeg koste meg ihvertfall gløgg ihjel. Viser dere mer av antrekket senere, samt verdens fineste skjørt som jeg har sikret meg idag, iik. Men nå er det jobb først!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg