Frokost for to.

Idag har jeg fridag, og den skal nytes for fullt.
Sjeldent jeg har tid til en skikkelig frokost, mest fordi jeg må skyndte meg avgårde til jobb.
Men, nå har jeg og elskling nettopp spist en herlig frokost.


Ny leverpostei med marinert skinke og paprika, NAM!

Nå får vi snart besøk av lillebroren til elskling,alltid kos med besøk.
Jeg skal sette i gang med å stripe etterveksten min,
og da bruker jeg striping fra Depend.

Jeg vet det er fyfy med hjemmestriping, men denne fungerer veldig bra.
Har brukt den 2-3 ganger, og det blir bra hver gang.

Så lenge man har naturfarge, er det ingen problem å få stripene fine.
Har man feks en hårfarge med litt røde pigmenter, er det lett for at stripene blir gule eller orange.
Da anbefaler jeg heller å gå til frisør.

Hva gjør dere på en lørdag?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg