FRIYAY WITH AN OFFER

Egenreklame
Uten navn-2
Booties – Skinn pumps – Suede pumps

Idag kjører vi – 20 % på alle svarte sko i min Limited Edition sko kolleksjon ♥ Klassiske booties og pumps som kan brukes til alt! For meg er det gull verdt å ha klassiske sko i garderoben som passer til alt. Jeans, skinnbukse, andre bukser, kjole, skjørt – ja det meste. Og svart er alltid en sikker vinner. Disse er super myke og gode på foten.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
Pumps – Bukse Envii Steen & Strøm – Jakke Zara – Skjorte H&M – Veske Chanel Boy (Ps, ikke tro at jeg vandrer rundt med disse i gatene når det er kaldt, inneskoene mine på kontoret. Men fine å ha på bilder da, hihi)

Fredag på kontoret, og straks klar for en spennende helg! I kveld skal vi på Thanksgiving middag hos ett vennepar Ragnhild og Axel, imorgen er det visning av leiligheten vår, og på kvelden skal vi feire Mariabestis og Hannemor. Og innimellom slagene skal vi kose oss og slappe av også ♥ Håper dere får en nydelig helg! Make it a good one.

LOVE

13 kommentarer
    1. Fikk mine suede pumps her om dagen – helt fantastiske!!! Jeg har en bred og flat fot og får så fort vondt, men neida ikke i disse!!!!!

    2. De skoene dine ser så innmari flotte ut! Dessverre blir det for høye hæler på dem for mine bein, hadde det ikke vært for det, så hadde jeg nok stått først i køen da du lanserte de. Håper du skal designe flere sko, men da med lavere hæl eller flats rett og slett, for dette kan du!

      Vil ønske deg god helg og en fin 1. Søndag i advent

      1. Takk 🙂 ÅÅ så dumt 🙁 De er faktisk veldig gode å gå i altså 🙂 Hehe 🙂 Tusen takk Trine, neste gang skal jeg huske på å lage lavere <3 Klemmer

    3. God helg vakre! 🙂 Da kan eg ta helg med god samvittighet, for en hektisk uke. Håper uken din har vært fin og ikke minst at helgen blir kjekk. Kos deg masse <3

    4. Hei fine Lene (som btw er enda vakrere i virkeligheten, Hoho)! Du var innom Coop mega i går, og fy så bra du så ut, skikkelig stylish! Også virker du så jordnær og søt, måtte bare smile når jeg så deg Håper du får en strålende lørdag, klem!!

      1. ÅÅÅÅ? <3 Hihi næmmen så koselig da, tuuusen takk <3 Veldig kjekt og lese, nå ble jeg glad 🙂 Håper du får en superfin søndag <3

    5. Hei Lene! Er du fornøyd med det “korte” håret? Du er så fin, lyst til å klippe meg selv, men angrer såå fort! Hihi <3

    6. Hei, jeg så du hadde 20% på hjemmesiden din på sko. Men var det kun den dagen? Skulle inn nå, men er ingen rabatter da:)?
      Oppdaget dette innlegge nå:)

    7. Hey. for en fin kolleksjon!
      jeg var veldig lyst på de svarte pumpsene, men har bare ett spm.
      Jeg bruker vanligvis 40, men er litt avhengig av sko også. har veldig tynne føtter, og i sånne tynne sko, glir føttene mine fort inn i. Men er dem ganske små i størrelsene ? eller passe? kan 39 passe meg.. og lurer på om 40 ser veldig stort ut ?

      setter veldig pris på om du svarer. trenger skoene raskest muulig 😀

      1. Tusen takk 🙂 Er det de skinn du mener eller suede? I skinn ville jeg tatt 40, men suede 39 🙂 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg