Frisør i Oslo på Majorstuen

Jeg har fått meg ny frisør her i Oslo, på Majorstuen. Nemlig Hendrix.no Jippi!! Før har jeg ikke hatt noe faste frisører, bare gått litt hit og dit. Men jeg er så glad for at jeg skal gå til Hendrix fremover. Hadebra hjemmefarging! De som jobber der er bare så søte og snille, følte meg skikkelig hjemme der, hihi. Igår var jeg hos Hilde Kristina, utrolig fornøyd med henne altså! I like it here! Hun la inn lyse striper i etterveksten, og mørke striper i tillegg – for jeg ønsker og bli litt mørkere nå som det går mot høst. I tillegg klipte jeg det pittelitt kortere. Resultatet : I natt har jeg hatt overnattingsbesøk av kjære Henriette. Hun hjalp meg å sortete i garderoben min, puuh – deilig å få det gjort! Nå er det lunsjtid! Og en liten tur på Karl Johan senere.  Ha en fin tirsdag :* Annonse

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg