FRISKUS

ADLINKS
PA184703God helg! Tenkte jeg skulle oppdatere dere før jeg går i møte. Hadde en helt nydelig kveld i går, med 4-retters på Sjømagasinet, og Raske Menn på Latter. Man trenger seg en date innimellom ♥ I helgen har vi stort sett ingen planer, bortsett fra i kveld. Men sa til Gard i går at jeg vil komme meg ut i skog og mark, på med sporty klær, pakke sekken med masse kos og slå camp ett sted. Grille og nyte været, så krysser fingrene for at solen titter frem. I den anledning ble jeg inspirert til å dele dette friskus-antrekket med dere fra forrige helg, samt gi dere litt motivasjon ved å dele coole joggesko og treningsklær.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAPA184698PA184701PA184692PA184719OLYMPUS DIGITAL CAMERATightsToppSneakers – Treningsjakke fra Puma – Ytterjakke fra Save The Duck

Mer inspo til et fresht tur / eller treningsantrekk. Elsker denne kombinasjonen sammen ♥

Uten navn-1
Jakke SkoTightsTopp – Genser

Mer sportyness finner dere her // og link til mitt favoritt skomerke Asfvlt her

Og med dette ønsker jeg dere en superfrisk og sporty helg, nyt den og utnytt høstværet om dere kan. Ikke lenge før vinteren kommer igjen.. Best å få med seg de nydelige fargene før de forsvinner helt. Nå skal jeg i møte, deretter på kontoret, og i kveld er det duket for afterwork og bursdagsmiddag.

SMIL Lene

8 kommentarer
    1. Hei Anne Mette 🙂 Jeg er VELDIG fornøyd med disse skoene. De er superlette på foten og super myke i sålen, så disse kan jeg anbefale altså. Håper du blir fornøyd <3 Klem Lene

    2. Hei 🙂 du ser kjempe sunn og fin ut for tiden ! Bruker aldri å kommentere på blogger men måtte bare skrive det 😀 trener du og følger fortsatt kostholdsprogrammet til Helle Bornstein?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg