Frisk ungdom!

♥ Hei til dere fra en sammenkrøllet Lene i joggisen på sofaen! Middagen står og putrer på ovnen og jeg har tent stearinlys overalt. Nei- nå koser jeg meg. Hverdagslykke! Ute er det ikke noe særlig til “lykke,” for været er helt pyton om dagen. Snø og storby passer bare ikke sammen.

Jeg drømmer meg tilbake til forrige lørdag da jeg og Renate brukte 3 timer ute i den hvite, fine og tørre snøen på langrennstur. Kjente at 0 % av meg ville hjem den dagen, men kunne nesten ikke blitt igjen i løypa heller, hihi.. Nei, det skal bli flere sånne turer. Vi gikk fra Frognerseteren til Ullevålseter, en fin tur på ca 1 mil, med pølse, kakao, toddy og Kvikk lunsj som pauseunderholdning!

Jeg elsker følelsen av å være ute om vinteren (når man er på riktig sted, that is) derfor gleder jeg meg ellevilt til neste helg – for da venter hyttetur på Hafjell med 8 gladlakser på tur ♥ Jeg har vært på Hafjell en halv gang før (det sier jeg bare fordi jeg aldri fikk tid eller sjangsen til å oppleve skibakken eller løypene) .. Men det gleder jeg meg til. Er det bra der?! Drømmer meg bort til en gang i fremtiden når jeg kanskje får råd til hytte på fjellet. Jeg kan faktisk ikke tenke meg noe bedre. Det får bli med drømmen enn så lenge, så må man bare ta seg noen turer hit og dit når man føler for en break i ny og ne.

Bare jeg som prøver å ligne på en eller annen “proff” skiløper som nettopp har kommet i mål etter et løp…. (Poooser meg ski’a sine…)


Lue & genser er fra Rossignol, bukse fra B Dæhlie og jakke fra Röhnisch

Sånn. Og her er meg som prøver og ikke fryse når jeg tok av meg jakken for å posere for kameraaaa. Jeg har faktisk på meg to luer. Ikke spør hvorfor! Haha. Dusken ville ikke stå om jeg ikke tok en ekstra under, herregud..

Ja, så til slutt så har vi da meg som nettopp har falt. Bare fordi det er typisk meg å gjøre..

Nå skal jeg sjekke om middagen er klar, idag lager jeg en biffgryte med tomat, chili, selleri, løk, sopp, gulrot. Håper den blir god! Så skal jeg slå på tråden til den ene tanten min. Viktig å opprettholde kontakten når man ikke bor i samme by ♥

11 kommentarer
    1. Haha tror ikke proff skiløper hadde tatt jakka halvt av for å vise skuldern… Men klart; viktig å se litt sexy ut – også på skitur!

      1. Du, jeg tok faktisk ikke bilder – glemte helt ut! Men neste gang <3 <3 Takk for at du liker når jeg deler det 🙂

    2. Hafjell er så fint! Anbefaler å ta med langrennskiene for det er milevis med fine løyper i fjellet Ta en pause i peisstua på Pellestova, så koselig der! Ellers anbefaler jeg Skavlen på ettermiddagen, alltid mye folk der på dagen men så fin stemning og nydelig sted og se solnedgangen over fjellene<3

      1. Åh herlig <3 Takk for tips. Pellestova skal bli, og Skavlen må vi også teste ut <3 Gleder meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg