Fringes

Hei dere! Nå sitter jeg og Tone og venter på at guttene skal komme. Ikveld skal vi mingle litt med bryllupsgjestene, spise middag og kose oss. Imorgen blir det full rulle med bryllup, og jeg har enda ikke funnet ut hva jeg skal ha på meg. IIK! I Oslo er det varmt og deilig, men værmeldingene til imorgen ser ikke lovende ut. Krysser fingrene for at det blir en perfekt dag for brudeparet. Idag har jeg på meg mitt nye Zara skjørt med frynser. Loves it! Skjørt & Sko Zara // Tskjorte BIK BOK // Veske Bianco // Solbrille H&M Håper dere har en fin fredag så langt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg