Fringe dress

Goood dag fine leserene mine ♥ Hadde en helt fantastisk dag/kveld sammen med mine beste jenter. Ble sittende hjemme hos meg i 4 timer, før vi tok turen til sentrum, og ett minivorspill i båten til en kompis av oss. Litt utover kvelden tuslet vi oss bort til festivalen, og avsluttet med nydelige kyllingspyd til nattmat. Perfekt kveld rett og slett! Her er antrekket jeg hadde igår : Antrekk Zara // Veske Cubus Noen av jentene fra igår. Nesten hele gjengen var samlet, og vi koste oss såååå mye ♥ Mat! Alle tok med litt tapas hver, og som dere ser – ble det mye av det samme! Haha. Men forskjellige smaker inni da. . Så det gjorde absolutt ingenting. Jeg lagde chicken curry, mmm. Ha en herlig lørdag alle!  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg