Friends for life

Uten navn-1Yes, dere leser riktig! Jeg og Espen mangler begge litt inspirasjon disse dager, så vi har bestemt oss for å kjøre en fast spalte én gang i uken. Vi har ikke lagt noen slagplan for dette enda, men her vil vi ta for oss både det ene og det andre!

Starting with “10 komiske ting med Lene” og “10 komiske ting med Espen” Hope you like it ♥

Lene om Espen :
Først og fremst vil jeg si at Espen Hilton er en av de mest energirike og gira personene jeg vet om. Man er ALLTID i godt humør med Espen, og det er sjeldent jeg ler så mye som når jeg er sammen med han.

1. Espen ler ALLTID av sine egne vitser, altså – virkelig. (Bra du synes at du selv er morsom da Espen. Når vi andre IKKE synes det…. Heh, neiiiiida)

2. Man må alltid passe litt ekstra på når man er sammen med Espen, for han finner på å filme deg i ALLE mulige situasjoner, og i minst mulig flatterende vinkel, helst. Mens man spiser, drikker, snakker, ler, er engasjert, uansett så kommer han snikende med kameraet sitt på snapchat for å dumme deg ut på best mulig måte.. Dette går da ALLTID veldig mye utover meg. Flaks for han at jeg ikke tar meg selv høytidelig i det hele tatt. Følg han på snapchat for å få med deg morroa : @espenhilton

3. I annenhver setning sier Espen ordet, yyyååååå. Det har han forsåvidt fått fra meg, men det får jo være greeeenser da Espen, på tide å finne deg ett nytt ord nå. Ditt eget, kanskje? Jaaa.

4. Espen sier alltid noe morsomt, og da mener jeg alltid. Vi har alvorsprater også, og merkelig nok holder han seg alvorlig. Det skulle man ikke trodd. Joda! Men ellers kommer det gullkorn flere ganger i minuttet, så rundt Mr.Hilton får man seg alltid en god latter.

5. Gjerne etter en litt “på-kanten” fleip / eller når han gjør narr av noen (les : meg,) ler han alltid høyt av seg selv og sier – “næædda” på slutten, også lager han dette ansiktet.

IMG_6998Her har han mest sannsynlig kjørt på med en fleip for å sette MEG i dårlig lys. Like always. Eller han prøver å vis at … “Do I know you?” Thanks.. Such a good friend.

IMG_00176. Espen HAR så mye energi, sa jeg det? Altså jeg tror ikke jeg noen gang har møtt noen som har mer energi eller er mer hyper enn meg selv, nå har jeg møtt min overmann! Han er alltid på, med en fleip, med en historie, med en latter, med en utdriting (av andre såklart) eller … Med en dans, hvor alle ler seg skakk! Så morsom vettu..

7. Espen klarer aldri å la være å sette meg i dårlig lys, erte eller kødde meg med. Det beste han vet er å få meg til å se meget lite velskapt ut på bilder. Takk

IMG_6921IMG_0022Se her ja. Here we go again…. So much love.

8. Han er alltid ironisk. Så her må man passe på! Kommer alltid med “hyggelige” kommentarer som er langt fra hyggelige. Heldigvis mener han det positivt da, hans måte å vise at han liker deg på det. Haha, Espen du Espen. Det kan være feks : “Kledd på deg selv idag du? Yaaaa” “Hvor mange gangee ska du bruuuke det skjørtet?” “Så slutty ho da..” *Ler*

9. Når noen er morsom, eller (tror de er morsom?) ler Espen HØYT av deg (slik du faktisk TROR du får litt creds for å være morsom) og avslutter med et ansiktsutrykk der du skulle ønske du kunne synke ned i jorda. Var ikke så morsomt likevel det da Espen? Neivel.. Prøver i hvertfall da.

10. Av og til kan Espen være en liten dramaqueen, men heldigvis (for oss andre) så er det selvfølgelig BARE tull. Sist vi var ute skulle vi gå å kjøpe nattmat, i et nanosekund fikk han ikke nok oppmerksomhet. Dette resulterte i at han bare protesterte avgårde, nektet å snu seg og høre på oss andre som fortvilet ropte etter han. Da vi andre kom frem etter en GOD stund (bruker litt tid på å komme oss avgårde da…) Satt han der blid som en SOL med munnen stappfull av burger, som om ingenting hadde skjedd. Haha, got to love it. En meget ukomplisert venn.

Espen om Lene :

1. Mange av dere kjenner til Lene som toppblogger og designer. Hun er faktisk en av de flinkeste bloggerene jeg kjenner. Dere vet jo at Lene kan synge, sant? Personlig så er jeg glad i mennesker som synger, men det som er veldig morsomt med Lene er at når hun først kaster ut en liten vokal, så er det selvsagt på det høyeste verset i sangen og når det virkleig ikke passer. Jeg skjønner du synes sangen er fin, men jeg sitter nå faktisk i telefonen. Lene bare, Yaaaa! Mannen i telefonen bare, den sangen er så fin. Hvordan tror du Espen & Lene har det når dem er ute å kjører bil? Legger ved denne filmen så forstår dere kanskje MEG! 😀

2. Lene har blitt min sidekick, eller kanskje jeg er hennes? Uansett så er det slik at Lene og jeg gjør veldig mange prosjekter sammen og er det en happening på gang så stiller vi som regel opp sammen. Der snakker vi gode kompiser. si at vi skal møtes si klokken 19:00 for da begynner eventen, hva skjer klokken 18:00? Lene ringer. Hun har ingenting å ha på seg. Etter jeg har mottatt 10 mms av forskjellig antrekk er Lene endelig klar. Da er klokken blitt 19:30 kommer Lene kjørende i en taxi. Lene går aldri, hun tar bare taxi, ellers så kjører Gard henne. Gard er kjæresten til Lene og det vet jeg veldig godt for å si det sånn. Lene bare, Gard ditt, Gard that. Jeg bare, Gard it out! Neida…. Joda.

FotorCreated123.Lene sin bil heter Walther, joda hun har eget navn på EL-bilen sin. Lene elsker denne bilen, men ikke så mye at hun gir han liv så ofte. Når vi er ute og kjører Walther, er det ikke alltid Lene kan kjøre Espen helt hjem fordi Lene har glemt å lade bilen sin (Igjen).

Lene sine ord ( Eg hatje tid, eg skal møyte Maria, ho ska gifa sei) Jeg bare okay, jeg skjønner faktisk ikke dialekten din Lene! Bare kjør meg hjem du, og det ender selvsagt opp med at Lene kjører meg helt hjem, og må stoppe for å lade batteriet en annen plass. Er Lene så snill hun da 😀

4. Nå som vi snakker om Walther og dette med bil. Visste dere at Lene kjører som et svin? Lene har alltid dårlig tid. Kanskje det er bra at Walther er så liten. Er fartgrensen på 50, så kjører nok Lene i 65km. Er det rødt lys, så kjører Lene bare på. Jeg bare Lene, det er rødt lys. Hun bare Å? Jaja. Jeg har så dårlig tid og dette gikk jo veldig greit da Espen.

5. Lene er lett å like, og veldig lett og ha som en kompis. Hun ser ut som den modellen, men er faktisk litt tomboy. Jeg har mange rare og fine venner, Lene er ikke en av dem. Joda det er hun faktisk. Lene er høy på energi, energisk og når Lene kommer inn i rommet så vet faktisk alle at Orvik er tilstedet. Viste dere at Lene faktisk er ekstrem høylytt? Når andre sier hallo, sier Lene HAAAALLLOOO! Litt for mye kaffe på hun da?

FotorCreated116. Lene elsker faktisk kaffen sin, det har seg slik at uansett hvor vi går så er det litt sånn, Espen, skal vi gå inn her å ta oss en kaffe? Men Lene, du drakk nettopp en kaffe. Hun bare, nok en gang, Yaaaaa! 10 minutter og en mocca etterpå må Lene løpe fordi hun har så ekstremt dårlig tid. Hun skal gjøre et intervju for et magasin, (igjen) Jeg tror faktisk Lene gjør et intervju en gang i uken jeg. Hvor mange magasiner finnes det igrunnen i Norge a?

7. Lene kan brukes til mye som foreksempel en fin kasteball. Joda, jeg bruker ofte Lene som min egen kasteball. Hun tar seg ekstremt lite høytidlig så dette er et perfekt vennskap spør du meg. Når jeg trenger noen å kødde med blir Lene den jeg bruker. Hun bare, AUUU. Jeg bare hysj nå på deg.

FotorCreated10-18. Lene bruker kanskje 80% av tiden sin på Snapchat, og bruker kanskje disse ordene litt for mye. “Er du så velskapt du da? Yaaaa! Er du så fin du da? Eller så er hun veldig glad i speilet hun har stående i stuen hjemme. Dere har sikkert sett det på både Snap & Instagram og bloggen hennes. Jeg bare Lene, du skulle kanskje funnet deg en annen plass du kunne tatt bildet enn foran dette trespeilet i stuen? Etterpå kommer det 18 snaps av bare det speilet. Er Lene en liten en liten komiker hun da?FotorCreatedOk, helt ærlig så fikk hun meg til å kjøpe et helt egent speil. Nå skjønner jeg hva tingen er med dette speilet.FotorCreated

9. Jeg elsker å utfordre Lene på ting. Jeg sa at jeg gjør gjerne denne spalten med deg, men hadde det ikke vært kult om vi etterhvert hadde filmet dette også? Hun bare ??????????? Jeg bare, Lene, hallo? Er du der? Filme, sier Lene? Ja, du tar opp et kamera, trykker record (Den røde knappen) og action. Lene bare, dust, jeg vet jo hva du mener. Det som er moro med Lene og film, er at hun blir helt stiv og klarer ikke helt å være seg selv. Ha ha. I love it. Tenk om Lene og Espen hadde et talkshow da. Jeg bare bla, bla, bla og Lene bare æææææ, yaaaææææ,, hmm? Ha ha. Jeg tenker at talkshow er det neste.

10 . Lene og jeg tar veldig mye bilder sammen. Det som er så sykt morsomt når vi er ute og tar bilder er at Lene faktisk snakker til seg selv. Hun bare Yaaaa, var jeg så flink til å stå rett opp og ned jeg da? Skulle jeg kanskje bare sette meg litt ned og se i bakken? Hva om jeg tar på vesken min, tror du det blir fint Espen? Jeg følger ikke alltid med når hun snakker med seg selv, ofte synger jeg på sangen ” Sarajevo, en dag vil du bli fri” av Kine Lunvigsen når hun holder på, ha ha. ( Jeg har hatt denne sangen på hodet siden jeg var liten, helt sant. )

Nei, Lene er virkelig ei super sexy rotte jeg er glad jeg har som venn.

11 kommentarer
    1. Veldig gøy at dere samarbeider om innlegg, men dette innlegget ble litt for internt rett og slett. Får ingenting ut av det annet enn at vi får med oss at dere har det gøy sammen 🙂

    2. “Sarajevooo, barn som blir forlatt,Sarajevooo. Barneøyneeee”. Jeg og har hatt den på hjernen i tusen år!!

    3. Hahaha lo meg gjennom helie innlegget! Rått! Håpa dokke fortsette med ditta – óg at det kjem videoa etterkvart!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg