Friends

Igår hadde vi bedt våre bestevenner Henriette og Egil på middag. De bor vanligvis i Oslo, men når de først er hjemme så har vi det fantastisk sammen. Vi kaller oss bare firkløveret. Se bare så søte de er. Verdens beste. Henriette har blogg! Her. Ingenting er bedre enn når disse to er hjemme, og vi er sammen. Glede! Det er bra de koser seg, guttene.. Min kjære venninne Lisa, kom også hjem fra Oslo igår. Ingen har mer energi enn denne dama her. I totally love her. Loves Lisa. Hørte rykter om noe synging igår også, og veldig gøyt nivå. Stygt redd for at det tikker inn en liten klage etter gårsdagen. Men, som jeg sa til meg selv da jeg dro på byen.. Man lever tross alt bare èn gang. Det viktigste er at man har det gøy! Kjole fra BIK BOK / Sko J.C / Armbånd Accesories. Idag skal jeg benytte fridagen til å jobbe, jobbe og jobbe.. Bloggkontor, hurra! Jeg har forresten shinet leiligheten ned til hver minste detalj, her er strøkent. Det er en veldig fin følelse. Nyt fridagen deres hjerter! LOVE

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg