– Fridays dress –

WEARING : Dress Kouture – here
Shoes Kouture – here (Sponset) Fredagens kjole fra da jeg var ute sammen med godjentene mine.  God søndag lesere! Håper den er fin så langt. Her i hovedstaden stråler solen som aldri før, og igår kjøpte jeg meg… Rollerblades! Så de skal prøves idag, det er jo så utrolig gøy. Gikk såå mye på det da jeg var yngre, og nå har det jo bare blitt mer og mer populært! Gleder meg masse kjenner jeg. Vi skal ut til Fornebu for å gå der, Gard skal gå på rulleski mens jeg skal roooolle meg bortover. Viser dere bilder senere ♥ Igår hadde vi rett og slett bare en superrolig lørdag i sofaen med Skal Vi Danse, digg lørdagsmat og snop. Deilig det også, og ikke minst å våkne opp helt uthvilt og i fin form. Håper deres lørdag var fin også, og at dere er i tipptopp form idag.  Nyt søndagen og det fine været! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg