Friday night

GOD MORGEN! ♥ Nå har vi fått i oss herlig frokost, og er klar for å innta butikkene på Karl Johan. Igår hadde vi en supermorsom kveld! Det ble ikke takterrassefest, for når vi kom opp dit – var det allerede fullt. Noe vi burde skjønt, vi gikk opp dit så sent. Men da tok vi like så greit festen nede i leiligheten min! Kjempegod stemning, og veldig gøy ute på byen også. Vi tok turen rett bort på Åpen Bar på Aker Brygge, og det var så varmt og herlig at vi gikk uten jakker, elsker det! Så begynte det selvfølgelig å pøse ned ute når vi skulle hjem, så det var to stk klissvåte jenter som kom inn døren her i natt, hihi. Her kommer bilder fra kvelden igår // Reker ble det, terrassefest eller ikke ♥ Beste jeg vet i verden! Kjolen min igår – fikk ikke tatt ordentlige antrekksbilder men . . Den er fra H&M og er egentlig mye mer knæsj enn på bildene, den er så sommerfresh og fin i fargen. Friends! Malene, Maria, Erik og ett vennepar av de. Søteste Martine og Elisabeth. Martine hadde bursdag på tirsdag, så ikveld skal hun feires! Meg, Maria og Ane. Girlsa koser seg ute på terrassen. Meg og Malenebestis ♥ Elsker det bildet her, hihi .. En utrolig hyggelig kveld!  Nå skal vi bruke dagen godt, før vi skal ordne oss til Martine og kjæresten sin 50 års dag, ser ut som været begynner å lette opp også, hurrahurra! God lørdag fine leserene mine ♥ Dere er de aller beste!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg