Friday feeling og vårfresh på håret

Sponset behandling 

Sko fra egen kolleksjon – Jeans Levis -Veske Gucci – Skjorte HM trend – Jakke Pinkyswear – Briller Bubbleroom


Hei helgen! Solen skinner i hovedstaden, o deilige vår ♥ Noen timer til foran macen så er jeg klar for en hyggelig kveld med venner, har invitert de hit og skal lage litt mexicansk snacks, og Moscow Mule (min favo drink) Kan dele oppskrift imorgen om dere vil teste selv?

Nytt extensionshår og fresh på håret :
Er så heldig at jeg har fått freshet opp vår-frisyren med nytt extensions fra Meraki Studio og Hairtalk. Første gang jeg tester hår fra Hairtalk, utrolig tykt og mykt, og festene er så tynne at man nesten ikke kjenner de. Dette er gull når man skal ha håret opp i hestehale eller halfbun, og Silje fra Hairtalk som satt det på var utrolig flink. Veldig fornøyd, også med klippen som vi har gjort litt kortere enn tidligere.Tommel opp! Gleder meg til å teste dette fremover.

Malene søker forresten etter dyktige frisører og en negledesigner til salongen sin, så om noen er ute etter jobb, er det bare å sende en mail til henne på [email protected]

Ellers gleder jeg meg veldig til søndag, da skal jeg på tre visninger her på Frogner. Krysser fingrene for at det er interessant og at jeg vinner en evt budrunde. Er rimelig klar for å starte oppussingsprosjekt nå, ettersom jeg har så mange spennende idéer og planer. Kommer til å bli veldig kult om jeg får til det jeg drømmer om.

Helgeklem ♥

12 kommentarer
    1. Hvilken modell er levis buksen? og hvilken str har du?? Tenkte hvis jeg skal bestille på nett så er det fint å vite.

    2. Heii! Duu, et lite spørsmål. Har du vasket Ganni Julliard genserene dine? Om du har det, vasket du de i maskin eller for hånd? Jeg har den i rød og er såå redd for å ødelegge den så tenkte å høre med deg som også har den! Stooor klem

    3. Hei fine Lene! Du er så mye ute og reiser og er alltid like fresh! Kan du lage et innlegg om hvordan du pakker smart med klær og toalettsaker? Hva som er must haves å ha med når man er ute og reiser?:D F.eks i håndveska, på fly, sko, klær, sminke, hår og hudprodukter.
      Syntes det er så vanskelig å pakke smart og samtidig være fresh, særlig å pakke toalettsaker smart. Føler jeg må ha med alt jeg til vanlig har på badet

    4. God helg, Lenemor! 🙂
      Bruker selv hairtalk og er veldig fornøyd. Ønsker deg en superfin helg. Håper alt står bra til med deg for tiden. Her går det veldig fint. Lykke til med visninger, jeg gleder meg til å følge med.
      Lekkert antrekk <3

      1. Ja veldig fornøyd selv assa 🙂 <3 Kjekt å høre alt går bra! Her er det veldig bra, full fart! Hehe 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg