FRIDAY!

… Og jeg kjenner allerede at hodet har begynt å ta helg . . Fokuset er ikke helt på topp. Men jeg har jobbet siden kl 08, så jeg har ihvertfall fått gjort en del. Og sendt ut MASSE pakker til dere. Tok meg en liten pause nå, bare for å skjemme meg selv vekk litt . . Skrub, ansiktsmaske, hudkrem, lakke neglene, dusje . . Og nå står lunsjen snart for tur. Eggerøre og laks ♥ Alle trenger en pleiedag innimellom ♥ Ikveld skal jeg og Malene til en venninne av oss på vin og kos, hun skal ha vorspill! Og så skal vi ta turen på byen senere! Gleder meg masse til kveldens festligheter, meeeeen står mellom disse tre valgene ikveld? Heeeelp! Ingen tvil om at jenta like paljetter hvertfall . . Ha en strålende inngang til helgen søte dere ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg