Fri lørdag!

I natt har vi sovet med åpent vindu her på Tjuvholmen, og det er mye rart som skjer nede på gaten her om nettene. Folk som synger, folk som roper “HALLO, HALLO?!!” klokken 9 om morgenen .. I natt sover vi med vinduet igjen. Hihi.. Nå har vi inntatt en deilig frokost med stekte egg, dusjet og er klar for en liten spasertur, været er ikke det aller beste idag – men det gjør ingenting. Jeg har godt selskap, og da kunne jeg ikke brydd meg mindre om været. Kjenner jeg har litt Zara – abstinenser, så det blir nok en tur innom der, hurra! Idga har jeg dratt med meg Rolf Ivar opp på takterassen for å ta bilder, fin bakgrunn! Selv om det er grått. Jakken er vintage (funnet på ebay) // Klokke herfra // Sko herfra (affilateslenker) // Shorts Runawaydreamz // Topp BIK BOK (gammel) Ønsker mine fine en herlig lørdag :-*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg