Fretex goes online!

Er dere like glad i Fretex skatter som meg? Og ikke minst, å gi bort klær til veldedig forhold? I samarbeid med miinto.no – går nemlig Fretex ONLINE!! Er ikke det gøy?! Jooo! Og fretex online kan dere besøke her! Se den skjønneste banneren som Louise, vår grafiske designer har laget. Skikkelig koselig synes jeg, litt sånn .. GOD. Får en fin følelse av å se på den, hih. Uansett, jeg – sammen med Kathrine Sørland, og bloggere som Cathrine Heienberg, Eva Wigert, Mari Haugersveen og Monique Lund har alle donert plagg til Fretex. Her er plaggene jeg har valgt å gi vekk i første omgang, og mer blir det selvfølgelig etterhvert! Kjole // Sko // Kjole GO CRAZY, jeg skal ihvertfall klikke hjem noen Fretex favoritter as we speak. Støtt Fretex med plagg du også. Eller gjør du det kanskje allerede? Spread the LOVE, koselige mennesker :-* Knisknis  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg