Freshe farger / motivasjon

 Lenkene i dette innlegget er annonselenker / klærne er sponset Hei dere ♥ Har ikke fått satt meg ned før nå, men er veldig klar for å vise frem de freshe treningsklærne mine. Freshe farger og fine treningsklær er motivasjon for meg. Jeg har blitt ambassadør for Casall nå, og har vært så heldig at jeg har fått freshe, fine treningsklær fra vårkolleksjonen deres. Jeg er så heldig, og veldig veldig fornøyd. Hello – knallorange ! 

Jeg må bare få tipset dere om denne tightsen fra Casall, det er den beste tightsen jeg noensinne har hatt på meg. Den sitter som et skudd, har 4 veis stretch i seg, og får frem formene på en veldig fin måte. Føles nesten ut som jeg har på meg hold-in alle veier her, hihi. Den går inn på de rette stedene, og fremhever, løfter og former akkurat slik jeg ønsker det.

Casall sculpture tights finner dere her / Jakken her / Topp her / Sportsbh her Har blant annet vært på trening idag, og var skrubbsulten da jeg kom hjem. Det eneste jeg hadde lyst på var grove rundstykker med deilig pålegg, mitt daglige egg og sjokomelk. Viktig å få i seg gode proteiner når man har trent en hard styrkeøkt ♥

Noen som har testet ut sculpture tighsten forresten? Er ikke den super? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg