Fresh start

Behandlingen er sponset Spratt opp klokken 07 idag, og rett på 4 x 4 på mølla. 5 dagen med løping nå, kun en dag med fri- deilig! Deretter dro jeg til Artesia Spa, hvor jeg først tok litt sol (det er gratis der,) en deilig smoothie og boblebad før jeg fikk den herligste hudpleien av søte Rikke ♥ Finfin start på dagen!

Idag har jeg fått en påskefacial, en ansiktsbehandling med fokus på ny glød og forebygging av pigmentering. På bildet har jeg fått en c-vitaminpeeling fra Murad som fjerner dødehudceller og tilfører masse antioksidanter til huden. En utrolig deilig behandling som jeg kjente tok skikkelig godt, den peelilngen prikket og stakk og jeg kjente at den virkelig jobbet. Så fikk jeg massasje og tilført masse fuktighet i form av tonic, maske og krem. Føler meg så fresh her jeg går rundt uten sminke på nå ♥ Line hos Artesia, vil gjerne gi dere gratis inngang til fasilitetene på spa’et om dere bestiller denne pakken. Pakken kan dere lese om her, og dere kan bestille direkte hos Line : [email protected].. Og koster 995,- Anbefales virkelig nå før påske og når våren snart kommer for fullt! Fint å vite at huden er skikkelig tatt vare på. 

♥ – Håper dere har en finfin dag alle sammen –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg