Fresh sheets

Hei helgen ♥ Håper dere får en nydelig en! Om alt går etter planen de nærmeste dagene- er jeg så heldig at jeg får flyttet inn i den nye leiligheten min om én liten uke. Tenk det! Endelig er drømmen om en 100%-Lene-crib snart nådd! Skal ikke være mulig å glede seg så mye altså. Idag kom kakkelovnen på plass også- som dere kanskje har sett på snapchat/ig-story.. Hjertet mitt sprekker, og endelig kan jeg begynne å “hvile” hodet litt og tenke på de skikkelig kosete tingene. Duftlys, duftpinner, håndklær og – SENGETØY! Jeg elsker å oppholde meg i sengen, ikke bare for søvnens skyld, men jeg jobber ofte fra sengen, ser på serier, jeg spiser til og med middag i sengen av og til – hehe.. Og da er det viktig at komforten er på tipp topp. Og HVA er vel bedre i hele verden enn å legge seg nydusjet, i nyvasket, mykt sengetøy? Mm.. La meg tenke. Ca ingenting. Bortsett fra en kjæreste å ligge inntil da. Neida. JODA.

Sengen er planlagt og påbegynnes neste uke, nå skal jeg bestille Futon-madrass etter tips fra dere! Dyner og puter har jeg, fra Høie. Men jeg mangler laken og deilig sengetøy. Hotell-følelse er det jeg er ute etter, hvitt og så mykt at man føler man er i himmelen. Så da spør jeg dere – hva er deres favoritt sengetøy, og hvor anbefaler dere å kjøpe? Jeg mener.. Hamstre? ♥

Her mesker jeg meg i digge omgivelser på Frogner House. Bukse Filippa K – T-shirt CK fra Volt

CIAO ♥

40 kommentarer
    1. Egyptisk bomull sengetøy fra Kid er og forblir min favoritt, sååå mykt og så god kvalitet. Litt skummelt for det er umulig å gå tilbake til noe annet etter man har prøvd det

    2. Kid har masse fint, enten utrolig fine sateng, eller egyptisk bomull. Min favoritt er ett hvitt krepp de har som heter Færder krepp. Love love

    3. Jeg elsker sengetøyet til Gant og Lexington, særlig Gant 😀 Det er dyrt, men veldig god kvalitet og det varer i mange, mange år! Enn så lenge må jeg nøye meg med å sove i det hjemme hos mamma og pappa, men gleder meg til jeg lan kjøpe mitt eget 🙂

    4. Ta en tur innom Fru Lyng i Grensen. De har alle typer merker og kvaliteter (egyptisk bomull, sateng) innen sengetøy, badekåper, supermyke håndklær og tilbehør. Bla Lene Bjerre, Gant og Borås Sweden. I tillegg er de superhyggelige de som jobber der 🙂

    5. Alle sengesett fra Home and Cottage er fantastisk! De har duse og beroligende farger, som hadde passet perfekt hos deg 🙂
      Ps! Min favoritt er flanell-sengesett :-*

    6. Mitt favorittsengetøy er fra Aiayu! Litt dyrt, men asbolutt verdt det, og min favoritt er det med det nydelige blomstermønsteret 🙂

    7. Gant eller egyptisk fra KID er bra. Men de har bedre kvalitet i andre land som for eks i USA. Vi kjøpte sengetøy i New York som har mye bedre kvalitet og komfort. Med veldig høy tråd tetthet.

      Hva med å besøke House of Oslo og kjøpe det beste de har og så kjøpe på reise resten?

    8. Jeg kjøper alt mitt fra Zara Home. De har såå mye fint og forskjellig, og mange varianter av hvitt. Det er også kjempemykt, og du får virkelig hotell-følelsen! Du kan kjøpe det i utlandet eller bestille fra nett!

      1. Jeg støtter dette! Tara Anthun er det beste sengetøyet jeg vet. Hun har en liten butikk på Frogner så anbefaler deg å ta turen innom å se og kjenne! Klem

    9. Du MÅ prøve Beach House!! Jeg er og veldig glad, og kresen, på mykt sengetøy, og Beach House er noe helt eget! 🙂 Klem!

    10. Dra innom Bløt Bolig på Illums Bolighus. Der har du nydelig sengetøy fra blant annet Geismars, Georg Jensen Damask, Yves Delorme og Dirty Linen 🙂

    11. Lin sengetøy er det beste!!! En drøm å sove i og i det hele tatt oppholde seg i, uansett tid på døgnet 😉

    12. Hei Lene!
      Du kan ikke ha flere sånne innkjøpsvideoer der du pratet og viste frem, slik som du hadde i vår? Likte de så godt 🙂 Klem!

    13. Tips: Dun of Norway. Her får du sengetøy i ekte Egyptisk bomull til en god pris. Det er “hotell” følelsen å legge seg hver natt 🙂 Check it out!

    14. Jeg rasket med meg et sett fra Bohem for Scandinavia på markedsdagene i Bogstadveien, og det er helt magisk. Har bevart en cripsy følelsen gjennom mange netter nå.

    15. Anbefaler så absolutt å kjøpe sengetøy fra Drøm på Herlighet på Moa i Ålesund. Det er sengetøy i trolig verdens mykeste satin, og det varer i årevis! Mange nydelige farger har de og, også hvitt som du skriver at du liker. De har sengetøyet til både dyne, vanlig pute og hotell pute. Anbefaler deg virkelig å ta en tur innom Herlighet og se på sengetøyet neste gang du er i Ålesund. Bedre sengetøy finnes ikke.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg