Fresh monday

Hei til den nye uken, og ikke minst til dere ♥
Uten navn-4Skal fint innrømme at det var ganske tungt å stå opp idag, skjønner ikke helt det – for alt vi gjorde igår var å ligge på sofaen som to slakt å spille Mario og se ferdig siste sesong av The Killing. Dere MÅ se det, det har jeg vel sagt før, men er det noen som har begynt? Anyways.. Har litt hjertesorg for at det er over..

Idag har jeg rett og slett gått rundt i treningstøy hele dagen, og det har vært digg – for jeg har sikret meg de fresheste treningsklærne til Moods Of Norway, de har kommet med sportskolleksjon, og jeg elsker jo disse fargene, lovelovelove. Har veldig mye av disse fargene fra før også, grå sammen med neongult er en nydelig kombo synes jeg. Fint med litt freshe farger nå som det begynner og våres. Skulle starte dagen hos Helle på pt-time idag, men hun måtte desverre avlyse i siste liten, men det hindret ikke meg i å gå i sportsklær det, laangt i fra ♥

Uten navn-3Uten navn-6Uten navn-1Tights her | Genser her | Jakke her | Sko her | Briller Rayban ( Klærne er sponset )

Ellers er jeg superfornøyd med å ha vært snopefri i 2 uker, woho. Ikke én bit! Klappesegpåskuldra! Flere som er like flinke, eller flinkere?

29 kommentarer
    1. Ååå, The killing er helt aaazam. Jeg gikk omtrent på veggen av frustrasjon når jeg hadde sett den siste sesongen, haha. Helt utrolig bra!! Du ser også helt smashing ut, Lene <3

    2. Så sporty og fresh ukestart dette var ;D Fargene passet godt til vårværet også:) Tommel opp for deg om er så flink uten godteri! Dessverre er jeg inne i en godteperiode så jeg er ikke så flink :/..Men kjenner at motivasjonen kommer snikende med disse bildene 😀

    3. Jeg eeeer så imponert! Jeg har lest bloggen din lenge, men er aaalt for dårlig på å kommentere (sorry), men at du har klart å være snopfri i to uker er virkelig imponerende! Flinka! 😀

    4. Spiste snop i helga, men ikke en eneste bit på ukedagene! Starter min andre uke nå og det går faktisk bedre enn jeg trodde! 😀

    5. ÅÅÅ jeg har et serietips, siden dere nå er ferdig med the killing (som jeg forresten var helt hekta på selv). Se Broadchurch!!

    6. Hei! Jeg veier 127kg og burde helt klart ha gått ned i vekt. Jeg sliter med både trening og kosthold! Vet du hvor mye Helle tar per time som PT? Det er jo helt umulig å finne en bra pris på PT når man er student!

    7. Visste du at en av hovedrollene i The Killing, Mister Stephen Holder faktisk er halvt svensk og har vokst opp i Sverige? Haha, ble enda litt mer strastruck and in love når jeg fant det ut!Bloggen er så bra for tiden, keep up the good work 🙂

    8. Ah, den kroppen din altså! Vakre menneske 🙂 Har vært snopfri siden nyttår, og hadde senest i natt mareritt om at jeg sprakk.. Ehe, ha en nydelig dag, Lene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg