Fresh glamour – film

Dere husker når jeg var i Stockholm i forbindelse med ett oppdrag? Som dere vet så var det i samarbeid med Yves Rocher. Det har jo vært litt styr mtp dette i ettertid . . Og jeg har brukt over én uke på og bestemme meg for om jeg skulle fortsette samarbeidet eller ikke, og etter utallige telefonsamtaler med Yves Rocher både i Sverige og i Frankrike, vil jeg bare at dere skal vite disse tingene : Ja, Yves Rocher står på listen over dyretestede produkter. Men de tester IKKE på dyr. Jeg vil dere skal vite, og forstå at jeg IKKE er for dyretesting. Dere vet jo at jeg selv har to hunder hjemme som jeg elsker over alt på jord, og tanken på at mennesker kan være stygge med disse uskyldige dyrene får meg til å rase innvendig. Før jeg sa ja til oppdraget, fikk jeg vite at Yves Rocher IKKE tester på dyr.  Men i ettertid har jeg fått vite Yves Rocher selger sine produkter (som de fleste andre merker) til Kina. Og i Kina hender det at myndighetene tester ferdige produkter (som er importert fra andre land) på dyr. Dette er også grunnen til at Yves Rocher ligger på de røde listene. Jeg har tatt beslutningen om å fortsette samarbeidet etter jeg har fått vite hvor Yves Rocher står i forhold til dette med Kina : De er sterkt engasjert i denne saken, og de jobber hardt for at myndighetene i Kina skal slutte med dyretesting., og heller finne alternative metoder. Og ved å ha en tett dialog med kinesiske myndigheter, er sjansen for å kunne påvirke dem i riktig retning mye større enn at man trekker seg ut og ignorerer problemet.  Og det tror jeg vi alle sammen kan være enige i?! Jeg føler ihvertfall at jeg heller vil støtte ett merke som faktisk prøver og gjøre en forskjell, enn ikke? Uansett, looken fra Yves Rocher er allerede ute, og jeg har lenge lovet dere å vise både den og videoen som er laget, samt invervjuet med meg, så her kommer den! (Og neste uke kommer forresten en konkurranse hvor dere kan vinne en tur til Paris!) http://youtu.be/f4mRE2dsqa0 Kampanjesiden kan dere få se her, samt de andre bloggerenes looks også. Og looken min kan dere få kjøpt her! Her ser dere looken, både på meg – og på den VAKRE modellen! I tillegg legger jeg ved ett skriv jeg har fått fra Yves Rocher i Frankrike, slik dere kan lese enda mer om hva de står for. (Annonse)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg