Fresh blue

Adlinks
Processed with VSCOcam with t1 preset
Friske farger på trening – yes please! Selv digger jeg når andre også tør å ha på seg litt farger på trening, slik jeg ikke er den eneste ♥ Blir ikke så mye treningssenter denne uken, men fikk meg en tur på ski, og en liten treningsøkt her hjemme på stuen etterpå. Litt squats og øvelser med strikk er bedre enn ingenting!

Processed with VSCOcam with t1 presetProcessed with VSCOcam with t1 presetProcessed with VSCOcam with t1 presetJakke skotightstrenigsbhtreningsstrikk – pannebånd Bjørn Dæhlie – jakke Therese Johaug


Håper dere har en fin mandagskveld. Levi ligger ved siden av meg og sover, mens pizzaen står i ovnen. Snart skal vi se videre på Lord Of The Rings film nummer én, skal se alle – fått helt hangup på sånne type filmer etter Game Of T.. Miss it, lurer på om jeg skal se alle sesongene på nytt igjen..

Fin kveld!

12 kommentarer
    1. God mandag, Lenemor! <3 Høres ut som dere koser dere mye. Og Levi da, eg dåner av alle de fine bildene. Hun er jo bare helt nydelig. Tips til en ny serie, dere må laste ned å se Quantico, veldig bra 🙂

    2. Gratulerer så mye med skjønneste lille Levi, for en fantastisk valp dere har fått dere <3 Selv skal jeg få meg valp til våren, det er en cockapoo (blanding av cocker spaniel og puddel), og jeg gleder meg bare såå mye! Har du noen gode navneforslag til en gutt?:-) mener å huske å ha lest at dere var innom flere navn til både gutt og jente! Kos dere masse videre med lille <3

      1. TAKK <3 Er sååå glad i henne 🙂 Lille skatten <3 Gled deg, de er jo såå fine da! 🙂 Jeg har mange guttenavn 😀 Skal uansett kalle sønnen min ett av disse navnene om jeg får en 😀 Thyr, Ask, Birk eller Brage <3 Hadde Levi vært en gutt, hadde hun nok blitt kalt Ask <3 Klem

    3. heeei! Jeg er litt rådvill, så bare kaster ut snøret! haha.. Hvilken data har du? Jeg står mellom macbook air 13, eller macbook pro retina 13.. BAH

    4. For en nydelig liten voff dere har fått! Jeg dååner 🙂

      Du har sikkert fått med deg alt hysteriet som herjer i blogg-Norge i disse dager angående kropp, plastiske operasjoner osv. Jeg lurer på hva dine tanker er om alt dette? Jeg synes det er så utrolig trist å se hvordan bloggere i begynnelsen av 20-årene normaliserer dette med plastiske operasjoner osv. Jeg tror ikke de skjønner hvor stor påvirkningskraft de faktisk har. Nå mener jeg selvsagt ikke at det er bloggere alene som har ansvar for kroppshysteriet i dagens samfunn, men mange unge jenter ser opp til bloggere og livene deres og påvirkes derfor i stor grad.

      Kanskje du kunne tenke deg å skrive et innlegg om temaet (plastiske operasjoner, selvtillitt osv)? Styleconnection lagde en videoblogg i dag som virkelig viste hvor skapet skal stå. Og jeg håper virkelig flere av dere litt “eldre” bloggere kan følge etter og spre samme budskap og kanskje snu selvtilliten til et par av alle ungjentene som streber etter det perfekte. Med fare for å misforstås av noen så må jeg legge til at jeg synes du og flere av dine bloggkollegaer fremstår som gode og sunne forbilder. De som ikke gjør det er kanskje i fåtall, men har likevel altfor stor påvirkningskraft da de gjerne er på de fleste bloggleseres alder.

      Klem 🙂

      1. Takk <3

        Nei, det har jeg faktisk ikke fått med meg 😀 Er litt i "hundetåka" om dagen kan man trygt si 🙂 Men skal se på det! Nå kan ikke jeg snakke for andre, men tror de fleste som leser bloggen min i hvertfall vet at jeg tar litt avstand fra dette. Likevel mener jeg at om det noe som går VELDIG og da mener jeg veldig utover egen selvfølelse, synes jeg ikke det er krise om man velger å gjøre noe som gjør at man får det bedre med seg selv. Men det er jo en helt annen sak enn å overdrive til de grader. Håper du forstår hva jeg mener <3 Jeg har i hvertfall selv et sunt syn på dette, og føler jeg er et godt forbilde for mine lesere <3 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg