Fresh air

Det gjorde seg virkelig med en skitur, det var så kos. Pappa først for å lage løype, og vi andre etter. En aldri så liten treningsøkt. Så har vi spist oss alt for mette på pappa’s kjøttpudding. Senere ikveld skal jeg være sammen med jentene mine igjen, vi skal ha jentevorspill, og kose oss! Gleder meg.


Lille vennen..

..Som var så snill og låne storesøsteren sin hodeplagg til turen..


Wuhu, kjekt på tuuur!


Herlig natur..


Huset vårt er da de tre “byggene” ved siden av det hvite, som dere igrunn ikke ser.. Hehe.
Så gikk jeg selvølgelig tom for batteri. Men herlig med hus rett ved sjøen.

Nå skal jeg og Oda hoppe i jaquzzien, deilig.

Ønsker dere en fin kveld.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg