Fresh

For å føle meg fresh til hverdags og til fest, bruker jeg en blush som gjør at jeg ser frisk ut i kinnene. Den har den mest nydelige rosafargen. Papaya blush fra Glominerals. Her ser dere forskjellen. Papaya blush på høyre side, og ingenting på venstre side. Var ikke fargen fin? Og veldig naturlig synes jeg, ikke skrikende rosa. I tillegg bruker jeg også et produkt som får huden til å gløde. Flytende highlighter fra Glominerals. Den påføres med fingrene, på de områdene man ønsker. Jeg bruker den på kinnbena før jeg påfører blush, og under brynbeina og på øyelokket. Resultat før blush Resultat etter blush Elsker disse produktene, de følger med i sminkevesken min overalt :* Det er 25 % på alle produkter fra glominerals ut ONSDAG, inkludert disse produktene her. Reklame

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg