Fresco / Elephantskin

Åh, det begynner å bli så bra her i leiligheten nå! Malingen fra Pure & Original var jo superkjempegøy å jobbe med, aldri vært borti lignende, men de timene jeg holdt på fløy avgårde fordi det var så gøy. Også ble det jo kjempebra resultat også, vi er så fornøyde! Leiligheten blir hovedsaklig hvit, men gangen blir som grå betongvegg, og det blir så awesome! Hadde tenkt å male det på soverommet også, men ombestemte oss igår, holder egentlig at vi har det i gangen. Planen er å bli ferdige med maling/gulv til helgen slik vi kan begynne på badet- innflytting nærmer seg med stormskritt nå altså. Tusen takk for at dere tipset meg om denne kalkmalingen altså! Vi gikk for fargen : Elephantskin og vannet den ut 10 % .. Dette er bare første strøket, skal på med ett til nå. Kjøkken og bad kommer om under to uker! Og på torsdag får vi sofaen vår fra Bolia, allerede planlagt takeaway food og vin i leiligheten på torsdagskveld, nå begynner virkelig gleden med oppussing, når man kan tilbringe litt tid og kose seg også, nettopp fordi det begynner å ta form. Idag stod jeg opp tidlig for å dra ned hit og jobbe, før jeg skal fortsette på malingen. Vil jo være her mest mulig nå! Alle møblene er forresten bestilt nå, fikk gjort det på lørdag. Desverre så er det jo superlang leveringstid, så vi blir møbelløse frem til 20 nov. Men så lenge vi har seng og sofa- klarer vi oss! Klør i fingrene etter å bli ferdig, og ikke minst vise dere bilder av leiligheten, det er jo babyen vår dette her, hihi. I mellomtiden har jeg laget en liten minikollasj / smakebit på noen av møblene vi skal ha ♥ ♥ ♥ Im inlove! Vi har valgt å kjøre en veldig moderne stil, akkurat sånn vi liker det. Minimalistisk! Vasken på badet, er et godt eksempel på det. Tror faktisk dette er den kuleste vasken jeg noensinne har sett. Og den kommer til å bli helt RÅ på badet vårt. KUL?!! ÆÆÆ, jeg gleder meg sånn! Som dere ser så blir det gjennomgående hvitt, grått, og eik i leiligheten vår, i tillegg til små drypp av svart. Det må jo være lov å glede seg til noe sånt?! Og beklager at det blir litt mye oppussingssnakk fra min side, men det er jo så GØY! Bare with me litt til? ♥ Hva tror dere, blir det bra eller? STOR glad mandagsklem til alle.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg