French styling night

OLYMPUS DIGITAL CAMERAIgår var det duket for Fransk styling kveld på Steen og Strøm Department Store. Dette i samarbeid med de franske merkene Maje, Sandro, Cosmoparis og Minelli ♥ Her hadde Kaja-Marie laget til fin poster, og fine hagtags slik jeg kunne merke mine franske favoritter. Vanskelig å velge da, siden de har så mye fint! Fikk style 6 dukker med mine favorittantrekk også, veldig morsomt! Spesielt når det er høst-antrekk, så inspirert jeg nå!Her kan dere se bilder fra gårsdagens arrangement.

IMG_9611
IMG_9593P9102331Er så utrolig mye fint fra Sandro og Maje, dåner!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERAFineste Karine fant denne kjolen, og den hadde jo jeg også merket som min favoritt!
Den er så fin på! Love it.

P9102248Godgjengen kom innom på besøk! André, Espen og agenten min i UB, Sandra!

P9102331 OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA P9102260Den fine franske fletten var det flinke Hanne på Adam og Eva i 4 etg som fikset til meg, snilling! Skjørtet og blusen er fra Maje og skoene fra Cosmoparis. Alle antrekkene jeg har stylet er fra Maje og Sandro, så bare spør om det er noen spesielle plagg dere lurer på, så skal jeg svare dere hvor de er fra ♥

Ser dere noe dere liker? Takk Steen og Strøm Department Store for et superkoselig event! Dere er best!

8 kommentarer
    1. Synes du ikke det er litt vel dobbeltmoralsk å kjempe så mye for flyktningskrisen som pågår, men fronte et merke som åpenbart støtter dyremishandling? Vet ikke hva dine tanker rundt dette emnet er, så hadde vært fint å høre litt om det. Dette er absolutt ikke ment som kritikk, er bare nysgjerrig! Bortsett fra det så elsker jeg bloggen din. Stå på 🙂

    2. Dette lurer jeg også på, ikke i forhold til flyktningskrisen som pågår, men generelt. Hva tenker du om klesmerker og de som er for ekte pels/dyremishandling? Jeg vet ikke om merkene i dette innlegget er ekte, så kan ikke uttale meg om det, men syntes det er veldig synd om de er det. For INGEN bør støtte de isåfall:/

    3. Kunne du svart både meg og Christina A på våre spørsmål? Virker ut som du prøver å unngå spørsmålene våre, og jeg skjønner virkelig ikke hvorfor 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg