Fredagsvloggen : Wetlook

GOD HELG A DERE FININGER ♥ Jepp, det fortjente capslook! Håper inngangen deres til helgen er fin, og at helgen blir enda finere. Vi storkoste oss på ELLE fest i går, og idag skal jeg og Gard på date. Kose oss med middag sammen ♥ Antrekket fra ELLE festen kommer i morgen.

Nå er det på høy tid at Orviken viser fremgangsmåten på wetlook! Det er så enkelt, gjort på 5 minutter, og fungerer til alt. Spesielt fint til klær med høy hals, utrigning eller noe som sitter tett på kroppen. Altså de videoene mine, først lagde jeg én, den ble alt for lang.. Begynte på nummer to, glemte å ta telefonen på lydløs, og Ana ringer meg selvfølgelig midt i – takk Ana! Men jeg kjørte bare på likevel. Og så kan jeg ikke slutte å le over de småhårene jeg har fått av all blekingen. Dere ser hva jeg mener når dere ser videoen, haha. Jaja, det er ikke annet å gjøre enn og ta det med et SMIL.

God helg alle ♥

27 kommentarer
    1. Guuuri du er bare fin altså,og virker minst like fin på innsiden <3 Elsker videobloggene dine! Synes du alltid har så utrolig fin hud, kunne du laget en sminkevideo og lagt til hvordan produkter du bruker? Du har jo gjort det før, men tenker om du kanskje har noen nye produkter eller noe? 🙂 GOD helg til deg fine du!

    2. Så sjukt fin hårfargen din er nå! Likte sveisen til og med før wetlooken kom på, masse volum og litt dratt bakover, love it. Frk. Sveisan du altså!

      1. Litt forskjellig, men akk nå er det en flytende foundation fra Sensai 🙂 Samt et pudder fra Sensai 🙂 Og en pallette fra NYX 🙂

    3. Hei Lene! Hvorfor er du blitt så dårlig på kommunikasjon i kommentarfeltet? 🙁 Kjedelig å se alle som spør enkle spørsmål, og ingen svar.. Du var veldig flink en stund! Kun konstruktiv kritikk 🙂

      1. Jeg er alltid flink! Men det er ikke alltid man har tid til å sitte pal for å svare på kommentarer 🙂 Men jeg svarer alltid til slutt <3

    4. Ser nå at du har svart i flere innlegg, tommel opp
      Ha en fortsatt fin dag 🙂

      PS, som frisør kan jeg anbefale tupering-på-boks, istedenfor mekanisk tupering, da det fort kan slite unødig på håret. Sexy Hair What A Tease for eksempel 😀

    5. Min faste frisør når jeg er i California samarbeider med produsentene av Moroccan-oil, og hun anbefalte å IKKE bruke oljen like før man retter håret, fordi det blir nesten som fritering og koking av håret. Og DET sliter sykt på håret!! Det var dagens lille tips fra meg 🙂 Ellers er du fin som alltid – Lene! :*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg