Fredagskvelden, endelig

Hei fine leserene mine  ♥ Endelig fredagskveld og frihelg! Føles fint. Håper på sol og deilig vær i helgen! Sitter og slapper av i sofaen med ett glass rødvin sammen med mammaen min. Så koselig med besøk! Skulle gjerne hatt kjæresten her også kjenner jeg, men han ser jeg på onsdag – så da har jeg noe å glede meg til. Idag fikk jeg levert bilen helt oppe på Grefsenkollen, som normaltvis tar 16 minutter, men jeg ble sittende stuck i trafikken i 40 min, men likevel rakk jeg jobb akkurat på minuttet. Puh! Bra jeg la inn litt ekstra marigin. . Ellers har jeg og mamma vært på en liten shoppingrunde, og nå har jeg disket opp med indrefilét og soppstuing til oss. Fredagskos er obligatorisk . Kledde meg litt tynt tidligere idag, det har jo vært så varmt – men idag slo det helt om til surt og kaldt, så da var det bare å få på seg pelsen igjen, brr . . Poserer utfor Stortinget da, eh .. Som DEN turisten .. Sko Jeffrey Campbell // Topp & Pels BIK BOK // Veske Cubus // Tights Soaked in Luxury God helg til alle dere! Kos dere alt dere kan  ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg