Fredags-looken

ANNONSE I SAMARBEID MED LYKO

Denne looken er ganske enkel, og er gjort på ca 15 minutter. Svosj så er du klar for morro ♥

Disse produktene har jeg brukt ;

Aller først starter du med en god fuktighetskrem under. Deretter tar du NYX sin Liquid Illumination i hele ansiktet. Om du bruker fingrene eller foundationbørste her, bestemmer du selv. Denne gir en latterlig fin glød! Når den er påført, går du over med NYX sin fantastiske “Stay Matte But Not Flat” (denne ligger øverst på min foundation-liste. Helt latterlig hvor bra den er, og den er så billig!


Stay Matte Foundation – Liquid Illuminator 

Så da har vi både fuktighet, glød og dekk på plass. Da beveger vi oss videre til enda mer glød, og highlight. Her har jeg MANGE favoritter. Revolution sin er også helt super, den er litt kaldere i tonen mens Mary-Lou Manizer er varmere. Denne brukte jeg veldig mye før, og har nesten glemt hvor god den er! Denne legger jeg på kinnbeina, litt på nesebenet, over leppen på toppen, og over øyelokkene. Og det blir aldri nok glød! Man ser så fresh ut da! Så istedet for å bruke solpudder på denne looken, brukte jeg Revolution sin “Baked Bronzer” for en mer “flytende og naturlig look” Den sklir perfekt inn med resten uten at den lager skjolder eller striper, og man får helt flawless hud. Trust me on this. Disse produktene blir julegaver til jentene mine (hysj,ikke si noe..) He he.

Mary-Lou manizer finner du herBaked Bronzer finner du her

Ja, da er vi ferdig med selve huden, og den føles fresh, og ren! Øyenbryn. Jeg elsker Anastasia, og min farge er Taupe. Både “blyanten” og skyggen er god her. Men skyggen er lettere å påføre. Bruk en øyenbrynskost så har du både til skyggen og til å børste brynene først. Børst de oppover og legg skygge under for å lage en “ramme..” Jeg fyller litt inn i resten av brynet og avslutter med en bryns-gele, denne børster jeg også oppover slik at brynene blir litt buskete.

Øyenskygge palett herBrynskygge herBrynskost herBryngele her

Så er det øynene ; Dere vet jo at jeg elsker den burgunder-fargede øyenskyggen fra NYX og nå har jeg jaggu funnet en større palett med ENDA flere farger. I denne looken brukte jeg en rød/peach som hoved øyenskygge og deretter la jeg på litt burgunder over. Den lyseste la jeg også under vippekanten. Jeg brukte de to skyggene som ligger på tre nedover, de to ytterste.

Til slutt : LEPPER. Her kan man velge om man vil ha lyse lepper, eller gå mørkere. I dag falt valget mitt på en nude-ish farge fra NYX – og kjørte på med min FAVORITT lipgloss (uten tvil) Clarins sin Instant Light. Om man vil ha matte lepper, kjører man kun leppestift, men idag følte jeg for litt glossy!

Lipglossen finner du herden lyse leppestiften herden som er mørkere her

Siden det er Black Friday idag, har jeg en hyggelig nyhet til dere. Dere får 3 for 2 på alle disse produktene som jeg har nevnt over! Ut søndag! (Og husk at dette er billige produkter fra før, så her får man mye for pengene) OG en flawless look. Jeg elsker å toppe den med burgunder-farget øyenskygge, det føles liksom litt annerledes! Lyko har 3 for 2 på alle produkter i nettshoppen forresten – og alt det kan sjekkes ut her.

GO WILD – og god helg lovelies! SUSS

19 kommentarer
    1. Hei!

      Prøver å gå inn på linken for å kjøpe sminken du anbefaler, men får ikke opp siden… Noe galt?

      Smil fra Marianne

    2. Hei, hvilken av nyansene bruker du av de, «stay matte, not flate og den born to glow illuminatoren?
      Takk for svar,
      Jeanett

    3. Har aldri prøvd sminke fra Nyx før, men la inn en bestilling nå, så da håper jeg det blir bra 🙂 lurer forresten hvilken modell du har på Gucci beltet ditt? er den kjøpt i Norge? God helg <3

      1. Åh så bra, håper du blir fornøyd 🙂 <3 Mmm jeg vet faktisk ikke hvilken modell det er jeg 😀 Hehe.. Kjøpte det i Norge ja 🙂 Er så fiiint <3

    4. Hei 🙂 Jeg lurer på hvor paljettkjolen du hadde på deg på Instagram i går er fra? Den var helt nydelig!

    5. Hei 🙂 Har du tatovert eller tatt microblading på brynene dine? Ser litt sånn ut men kanskje det bare er sminke 🙂 Lurer på å ta det selv..

    6. hei fine:) Har du hatt en skikkelig “svetteøkt” på trening med denne foundationen? Kjøpte en en gang som var helt tett, så lurer på om huden får puste/ svette gjennom denne? 🙂 <3

      1. Hei! Jaaa det har jeg, nå bruker ikke jeg denne i hele ansiktet, bare dekker der det trengs egentlig.. Men den er helt super til alt var jeg tenkt på å si 😀 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg