Konsert med min favorittlåt

Hei tirsdag! Jeg kom nettopp hjem fra trening, alltid litt ekstra tungt når man har hatt noen dager fri, men super deilig når man er ferdig. Nå skal jeg hoppe i dusjen, før jeg skal på en morsom jobb på Oslo Plaza med en gjeng digge jenter. Gøy tirsdag! Deretter følger møte og regnskap, så det blir en lang dag på denne jenta idag, men når man gjør det man elsker går det som en lek ♥

Jeg har forresten en liten invitasjon til dere! Og jeg håper, håper, håper dere har lyst til og komme! Førstkommende fredag er det nemlig duket for konsert som vi i United Bloggers arrangerer. Denne holdes på Aker Brygge fra 17.45 -19.00, og jeg har så lyst å se mange av mine nydelige lesere der. Så kom kom kom!

For noen uker siden var jeg og Gard på en liten lanseringsevent for Alejandro Fuentes sin låt “Encore” .. Det er ikke ofte jeg blir forelsket i norske låter altså, men denne her er helt fantastisk!! Den har virkelig gått på repeat siden han lanserte den i forrige uke. Den er norsk, og utrolig fengende, veldig typisk sommerlåt, og en ordentlig GLAD låt. Jeg har hørt på den hjemme, når jeg er ute, på trening, i bilen – overalt. En av mine absolutt favorittsanger disse dager. Lover dere blir hektet. Tommel opp for Alejandro! Han skal altså spille denne låten for oss på fredag, så anbefaler dere og komme å se sammen med oss.

Sandra har også kommet med ny låt som jeg DIGGER, Play My Drum heter den. Typisk Lenemusikk, og perfekt til trening. Fikk frysninger når jeg hørte på den mens jeg tråkket på på ellipsen idag. Den siste låten til Julia Adams har jeg faktisk ikke hørt enda, så den gleder jeg meg til å få høre på fredag.

Kommer DU? Da kan du isåfall melde deg på her. Og ta med så mange venner du kan! Det er meldt nydelig vær ♥

11334274_10155648180650026_4102643819576759821_oNår vi først er i det musikalske hjørnet, tenkte jeg at jeg kunne dele noen andre godbiter jeg har på playlisten min også ♥

Leon Bridges – Coming Home
Leon Bridges – River
Zedd – Beautiful Now
Owl City – Verge
Gabrielle – Mellom Skyene
Avicii – Feeling Good
Alesso – Cool
Muse – Mercy
Of Monsters and Men – Empire
Truls – Circle
Avicii – Waiting For Love
Alesso – If It Wasn’t For You

Og ja, ikke glem – Alejandro Fuentes – ENCORE ♥

Uten navn-72LOVE!

10 kommentarer
    1. Da må du også adde Axwell^Ingrosso med On my way, låten fra H&M-reklamen som går for tiden. ELSKER den, spesielt etter Findings i helgen 😀

    2. Hei Lene:) Jeg syns jeg husker at du hadde en Beats by DrDre før kan det stemme? For jeg ser nå at du bruker Bose sine. Hadde nemlig tenkt å kjøpe meg Beats når jeg skal til USA i sommer, men tenkte jeg skulle spør deg om tips?:) hva er din mening og anbefaling?:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg