Fredag, familiedag og sjømat

God lørdagsmorgen ♥ Det er kun jeg som er våken her i huset. Til og med hundene sover enda, lørdagsmodus alle sammen. Jeg sitter i sofaen under pleddet og oppdaterer dere, før jeg skal begynne og gjøre meg klar. Deilig å få badet litt for seg selv før alle står opp. Jeg og Gard skal nemlig i bryllup idag, til en kompis av han. Bryllupet skal feires ikke langt unna her, men vi må ta ferge + kjøre et lite stykke. Vi skal være der til imorgen, og skal sjekke inn på hotellet hvor bryllupet skal være. Hotellet ser så fantastisk idyllisk ut, gleder meg til å se og ikke minst- vise dere bilder imorgen. Her kommer gårsdagens antrekk. Hadde hvite joggesko til, men bildene vi tok av helfigur ble helt uklare, så dette får holde ♥




Skinnskjørt Designers Remix – Genser H&M – Cardigan Acne Igår var jeg og Oda i byen, koste oss sammen. Når vi kom hjem fikk vi besøk av stebror Arnt helt fra Bodø. Han hadde kjørt 15-16 timer i strekk! Så utrolig koselig å se han igjen, og veldig stas at han og Gard fikk møtes for første gang. På kvelden igår spiste vi sjømat, både reker og kreps og avsluttet kvelden i utestuen med peiskos og skravling. Familietid er det lite som slår ♥

Livet hjemme på landet er så ufattelig deilig, så glad for å være her ♥ Oppdateringen fra meg imorgen blir nok noe sen, vi skal nemlig rett til Molde etter bryllupet imorgentidlig, plukke opp Kari og Poco, og deretter rett på lunsj med mamma og bror Andreas. Men vi skrives ut på ettermiddagen/kvelden. Og i mens må dere ha en nydelig lørdag så lenge!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg