Fredag den 13

GOD MORGEN! Fredag den 13 betyr nødvendigvis ikke bare ulykke? *Bank i bordet* Tror og håper det blir en fin fredag jeg. Min dag startet med deilig frokost og en dusj, og nå er jeg på vei ut døren til jobb. Skal lage en reportasje på AMFI moa idag som skal hete “Hva har du i posen?” Så jeg skal altså løpe rundt å spørre folk hva de har handlet, ta bilde av de – OG ta bilde av produktene de har kjøpt. Hehe – kan bli en morsom dag dette! Liker litt utfordringer i hverdagen. Har på meg : Jakke – her // Sko Nelly (utsolgt)  // Bukse BIK BOK // Boyfriend tee Idag har verdens fineste mamma bursdag! Gratulere så mye med dagen mammaen min, håper dagen blir like fin som deg. Ingen ord kan beskrive hvor mye du betyr i livet mitt. Kjempeglad i deg ♥ God helg til mine fine lesere! Håper helgen deres blir strålende.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg