Freaky friday

Eller, den blir nok ikke så freaky for min del, først jobb – så avslapping, med deilig middag, vin og tvskjerm. Jeg elsker fredager.

Jeg er så glad i dere, leserne mine – jeg tenker på dere hele tiden. Til og med når jeg sover.. I natt drømte jeg at jeg var på en bloggaward, hvor jeg måtte svare på alle spørsmålene fra spørsmålsrunden – og det var en hel fotballstadio med lesere som så på meg, hehe – gøy! Tenk å fått samlet alle leserne mine på en plass, det hadde blitt mange det!

Herlig helg til dere favoritter.


Vi får inn utrolig mye transparente topper nå, så her er det lov å være litt freaky / Alt fra BIK BOK

Idag har jeg i clipsene. De får du her..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg