Fra sommer til … Sommer?

ÅÅh it’s good to be back home! Ihvertfall når vi kommer hjem til strålende sol og nesten 20 grader! Ingen nedtur ihvertfall, sånn jeg trodde det skulle bli. Tvert i mot. Vi har fylt opp kjøleskapet med masse god mat, pakket ut – og så har vi faktisk hatt en aldri så liten dugnad ute på terrassen. Deilig å føle at man gjør litt nytte ut av seg, siden vi ikke har gjort en eneste ting på en hel uke! Vi har vasket og gjort klart alt ute på terrassen, og nå skal vi nyte deilig taco med vin og øl! Hurra for sommer og sol!! Det gjør meg så GLAD! Etter på skal jeg hoppe i kjole og high heels, og gjøre meg klar til en kveld ute med gode venner. GLEDE. Og snart får jeg besøk av verdens beste Henriette! Resultatet.. Gleder meg til å bruke utallige timer her i sommer.. Møblene er fra Jysk. Skål søtinger. Og hurra for varmere vær. Ah – herlig. Bikini fra BIK BOK.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg