Fra California til nordens Paris

Hei fine mennesker ♥ Hjemme igjen i Norge, og jeg har så mye å dele med dere! Både bilder, opplevelser og en vlog som jeg skal få klippet til når jeg har litt tid til overs. Det kommer også svar på spørsmålsrunden etter hvert! Gleder meg til å få oppdatert dere skikkelig, programmet på turen og reisen hjem har liksom ikke helt tillatt så mye tid på macen – og i skrivende øyeblikk er jeg og McKenzie på vei til Tromsø, nordens Paris! Hvor gøy er ikke det? Jeg har aldri vært i Tromsø, og McKenzie sin første tur i Norge da hun bare har vært i Oslo hittil. Vi skal på jobb, hjem igjen i kveld. Kom hjem fra LA sent i går kveld etter en del forsinkelser og rett opp klokken 06 for å fly. Gjett om det er en jente som gleder seg til å komme hjem i kveld. Men Tromsø liksom, jeg gleder meg til å oppleve Tromsø selv om mesteparten av tiden går til jobb. Gruer meg litt til å lande der siden Ylva herjer, men det går vel fint ♥

I mellomtiden kommer det noen bilder med herlig Cali-feeling! Herlighet så deilig vi hadde det når vi var der! Superelsk!

Her kommer noen bilder fra da vi var på besøk hos en vingård i Temecula.

Elsker denne kjolen! Og fant en perfekt anledning til å bruke den. Grønn kjole på grønn vingård. JA! Den er fra You & I, og skoene er fra Miu Miu ♥ De søte øredobbene er fra HM!

Nå flyr vi! Snakkes ♥

8 kommentarer
    1. Så utrulig morsomt at dere skal komme hit til Tromsø 🙂 Har bodd her hele livet mitt, men dere skulle jo virkelig kommet når vinteren er på sitt beste 🙂 Håper dere får opplevd litt her før dere må forlate Tromsø igjen 🙂
      Kos dere masse på tur 🙂

    2. Hei! Så utrolig gøy at du besøker Tromsø. Det er en utrolig fin by, men du var uheldig med været. Velkommen igjen!

      1. Åh snille, takk! <3 Er så fornøyd! Du, det er kun tørr-shampoen sin fortjeneste! 🙂 Bruker den for å få volum og struktur! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg