FOTOKONKURRANSE!

Jeg har en liten utfordning til dere. Fra onsdag av starter Ålesund Båtfestival her i byen, jeg skal jobbe som media/web ansvarlig fra onsdag til lørdag, hvor jeg skal løpe rundt å ta bilder – og intervjue de forskjellige artistene/bandene som kommer. Dette blir skikkelig gøy! På kveldene skal jeg jobbe i bar, så det blir spennende. Har jobbet på Båtfestivalen siden jeg møtte kjæresten min, for det er svigerfar som er sjefen for festivalen.

Vi har en fotokonkurranse gående i forbindelse med festivalen, hvor man kan vinne et NIKON SPEILREFLEKS KAMERA!!

TEMA FOR KONKURRANSEN ER : GØY PÅ VANNET!

Send inn bilde til meg på [email protected]

Så kårer jeg en vinner i løpet av uken!

Jeg annonserer selvfølgelig vinneren her på bloggen, i tillegg vil bildet bli rammet inn og hengt opp under hele festivalen.

Noen som er giret på å vinne eller ?

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg