Første mandagen i 2019

Skiklar!

I går tror jeg var den fineste dagen hittil i 2019. Antibiotikaen for streptokokkene fungerte på en dag! Så fantastisk, så ble frisk på lørdag ♥ Det ble feiret med årets første langrenns-tur og én mil på bena! Vi begynte å gå rundt 1430, så vi fikk gleden av å gå i skumring med flammende, orange himmel og isfrost som lå over hele Sognsvann når vi kom ned fra Frognerseteren. Folk som grillet bål mens det var halvmørkt ute, og bare kjenne på at vi LEVER! Fantastisk nydelig var det. Og et av målene mine for i år er og være enda mer ute. Det gir meg så mye ♥ Idag snør det, og jeg håper den blir. For skitur er en av mine favoritt-ting å gjøre. Litt sånn terapi. Skru av hodet og kjenne på den kalde luften i kinnene. DIGG!

Bukse fra Bjørn D, jakke og genser fra Rossignol. Skibrillene kjøpte jeg på Synsam, Aker Brygge.

I kveld har jeg vært på Barrys med Maria. Så godt og komme i gang der igjen! Elsker å trene på Barcode ♥ Spiste vi taco på El Camino etterpå. Min absolutte taco favoritt, hellooo! Fin kveld til dere ♥

10 kommentarer
    1. Hei Lene. Så fin du er <3 Har et spørsmål angående Mexico. Har sett at du var på Tulum i fjor og lurer så på om du noen gang følte deg utrygg der? Vurder sterkt å dra dit nå veldig snart alene, men er usikker på om det er forsvarlig?
      Ha en fortsatt fin mandag!

      1. Hei Marie! ÅÅÅÅ heldig. Jeg følte meg veldig trygg der. Du kommer til å elske det <3 GOOOD TUR!

      1. Gikk fra Frognerseteren til Ullevollsæter til Sognsvann 🙂 Nå er føret sikkert supert siden det snødde igår, yey! <3

    2. Så utrolig fine solbriller! Hvilket merke er de? Og modell? Og hvor får du kjøpt rossignol? Takk for svar!

      1. Usikker på merke! De ligger i boden nå. Se på Synsam <3 Rossignol på nett, eller butikken på Aker Brygge 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg