Første mandagen i 2014.

Annonse Hei mandag, og hei dere ♥ Første mandagen i 2014, og jeg er spenna klar for et nytt år!!! Og med det nye året, kommer målsettinger. Og et av mine er å sette i gang med treningen og det sunne kostholdet igjen. Har ikke trent siden før oppussingen i september, og kostholdet har ikke akkurat vært sunt siste månedene. Men NÅ blir det andre boller. Og jeg har allerede begynt med det sunne kostholdet, og første treningsdag begynner imorgen. Puuuuh. Men jeg gleder meg! Gleder meg til og komme i form igjen, og til å spise sunnere, hipp hurra for en ny start! Dere vet jo hvor glad jeg er i Skyr?

Jeg tror, med hånden på hjertet at jeg kan si jeg spiste skyr minst 4/7 dager i uken i fjor, minst. Skle litt ut på slutten av året da jeg ikke fikk trent, men når jeg var i gang med treningen var dette min frokost eller mellommåltid nesten hver eneste dag. Først synes jeg det kunne være litt tørt og kjedelig, men med én gang Gard sa jeg måtte adde bær i- ble det rett og slett nesten som snop til frokost. NAM! De har så mange gode smaker i tillegg, og jeg liker kjempe godt alle sammen. Favorittene min er nok sitron og vanilje. Og jeg har i flere sorter bær, som bringebær, blåbær, ripsbær, jordbær – you name it. Skyr holder deg lenge mett, og enda lengre om du har i litt musli eller havregryn. Den er både fettfri og proteinrik, og finnes både med- og uten sukker.

Verdens letteste og nydelig godt! Favoritt nummer én ♥ Var og handlet inn til uken tidligere idag, og jeg har ikke mindre enn 6 skyr i kjøleskapet akkurat nå, her hamstres det! KONKURRANSE : ♥ I forbindelse med nyttår, nyttårsforsetter og SKYR, får jeg lov å holde en konkurranse for dere, hvor 3 av dere kan vinne treningstøy.

♥ Svar på disse to spørsmålene : Spiser du SKYR? Og hva er ditt viktigste nyttårsforsett i år?

♥ Legg igjen en kommentar i kommentarfeltet her om at du har deltatt.  LYKKE TIL !!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg