Første dag på deilige Capri

Annonse – inneholder egenreklame


God kveld fra en som har spist ravioli med ricotta for andre gang på rad og er rimelig klar for sengen. Italia & pasta er en magisk kominasjon, det vet vi alle ♥ Her blir det pasta hver eneste dag helt til jeg reiser hjem (og da tenkte jeg å begynne og lage hjemmelaget pasta, er ikke det litt hyggelig?)

Idag var det opp tidlig for å få med seg dagen – jeg vet man burde sove seg litt  “frempå” på ferie, men jeg elsker (!) å stå opp før de fleste andre og ta inn alle inntrykkene. Det ble frokost ved bassenget / uteområdet på hotellet her, som jeg forøvrig ELSKER. Et lite, autentisk boutique-hotell med superskjønne rom og verdens beste service, Sina Flora Hotel Capri ♥ Hit skal jeg tilbake.

Har tuslet ned til Fontelina som er en av mine favoritt beachclubs her nede, rolig, koselig, deilig stemning, fin utsikt og bare helt herlig (må bookes på forhånd)

Ellers har det blitt litt avslapping ved bassenget, så tok vi noen drinker på Pizetta som det heter, typ et “square” som ligger midt i “sentrum” så hyggelig.

Hver eneste dag bærer jeg kolleksjonen min Safira By Lene Orvik, jeg er så innmari glad i den, i alle produktene! Faktisk begynt å bruke en del sølv igjen – det er en stund siden sist – var mange av dere som etterlyste sølv i forrige kolleksjon, jeg elsker det. Sølv popper og skiller seg ut, og spesielt til brun sommerhud!

Mixed Vintage Bracelet kombinert med Neat Bracelet i sølv og gulv. (Finnes også i smykke) Bamboo Band ring og Bamboo Halo er også så fine på samme finger, synes jeg!

Pearl Necklace med sølvdetaljer kombinert med Bamboo Halo Necklace er også en favoritt hos meg. Alle disse piecesene deres ser i sølv over her – finner også altså i gull! Superelsk til brun hud, og man kan mixe og matche sølv og gull så mye man bare vil.

Klikk her for å se på  / shoppe kolleksjonen.

Natta fra meg og denne vidunderlige utsikten♥

17 kommentarer
    1. Jeg har prøvd å spørre både deg og safira (2! ganger) om armbåndet i gull er utsolgt, og eventuelt om det kommer inn igjen….?

      1. Hei! Det er utsolgt, usikker på om det kommer inn igjen – men det skal jeg få sjekket opp 🙂 <3

    2. Hvorfor skriver du ikke hvem du reiser med – og bare svarer «reiser med noen»? Er det for å gjøre folk nysgjerrige?

    3. Jeg må bare få si at du er så…. delikat! Hehe… Kanskje rart å si fra dame til dame sånn sett, men det mener jeg virkelig! Digger deg! Så bra du storkoser deg! Veldig göy å fölge deg for tiden! Stor klem! <3

      1. Åh, så fint sagt – tusen takk <3 Nå ble jeg glad, det var et koselig kompliment 🙂 Håper du har en fin sommer! Stor klem

    4. Hadde du hatt muligheten til å lage en capri-guide (restauranter, fine steder etc.)? Skal reise dit snart 🙂

      1. Hei! <3 Nå bruker jeg en litt "flat" krølltang, den er helt ok (jeg husker ikke merket akkurat i farten) / så bruker jeg tørrspray for å få struktur sånn de holder seg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg