Formentera-love

Reklame – inneholder produktplassering for Safira

På fergen over til Formentera forrige uke ♥

Søndag – og jeg sitter og drømmer meg tilbake til den fantastiske dagen vi jentene hadde på Formentera. På Formentera kan man sykle rundt, men det var 42 grader den dagen, så da kjente vi at det kanskje ikke var det smarteste valget. Derfor var vi litt lurere og tok oss rundt omkring med båt. Og det angrer jeg ikke på! Anbefaler å være en stor gjeng å gå sammen om og leie båt. Helt himmel ♥ Kjørte rundt til masse fantastiske steder, hvor vannet er så vakkert at man ikke tror det! Fikk sett øde strender, og sjekket innom flere restauranter mens vi var der. Gøy å se litt forskjellig.

Her er vi på Beso Beach for lunsj, elsker det stedet!

Formentera sine restauranter minner meg litt om Tulum faktisk, fikk litt den feelingen. Man kan tusle rundt der uten sko på restaurantene, da disse ligger i sanden. Sånt liker jeg! Etter lunsj tok vi turen til en nydelig bukt hvor vi hoppet uti, sup’et og koste oss. Ikke alle steder man kan hoppe uti pga pittesmå hissige brennmaneter, men vi fant heldigvis et sted hvor vi kunne stupe uti, var så deilig temperatur i vannet! Silkevann som jeg kaller det, deeeeilig!

Mine favoritt øredobber om dagen, jeg bruker de hele tiden ♥ Perfekt fasong og struktur, dere finner de her. Smykket elsker jeg, det er så minimalistisk og delikat, gjør ikke så alt for mye ut av seg og det liker jeg. Smykket finner dere her.

Det er få igjen av de øredobbene jeg har på meg på lageret, so hurry hurry om du vil ha lignende ♥ Anbefaler å sjekke ut disse eller disse som også er superfine og som også har blitt brukt flittig hos meg i sommer ♥

To glade jenter!

Avsluttet kvelden vår der på et sted som heter Tiburon hvor vi fikk sett solnedgangen, og tok båten inn til havna etterpå i det jeg synes er døgnets fineste lys! Rett etter at solen går ned, er så vakkert! Og det er bare noe helt magisk med hele stemningen. Håper vi får flere slike kvelder før høsten kommer ♥ Godt for kropp og sjel.

Elsker lyset – se så magisk! For en kveld. Den kvelden der kommer jeg aldri til å glemme. Ønsker meg flere slike ♥

Håper dere har en deilig søndag og får ladet opp til en ny, morsom uke! Ja – for det er jo alltid mye morsomt som skjer etter sommeren!

15 kommentarer
    1. Hei kjære Lene! Hvor godt lys gir en “Multi-Lite Pendel lampe” til en sofagruppe?:) Har ikke mulighet for å legge spotter i taket da det er av betong, så leter etter en kul lampe som gir noe lys fra seg, men det er sykt vanskelig å finne når man ikke vil ha lysskinner i taket … Evt har du annet tips? Liker utrolig godt stilen i hjemmet ditt!!

      1. Hei! Jeg synes ikke de gir sååå godt lys! Godt nok, men om du vil ha godt med lys så hadde jeg valgt noe annet? Jeg elsker lysekronen min fra Flos feks, den svarte. Gir masse lys! <3 Håper du finner noe du liker! Alltid gøy med nytt til stua 🙂

    2. Har fulgt bloggen din en god stund nå. Fra da du flyttet fra første kjærest til Oslo. Hva tenker du om fremtiden nå? Du har bikket 30, første kjærest har barn og ny kjærest. De to siste har også gått inn i nye forhold. Tenker du på å starte familielivet? Hvordan går det med deg? Føler innleggene har gått fra personlige til overfladiske desverre :/

      1. Hei Karianne! Hehe – fremtiden er jeg ikke bekymret for. Veldig glad for at mine ekser har det bra og er lykkelige. Det var jo en grunn for at ting tok slutt med de tidligere og for at livet har gått videre 😀 Å starte familieliv stresser jeg overhodet ikke med nå, sånt må få komme naturlig. Jeg koser meg 🙂

    3. Hei 🙂 Jeg eeeelsker kjøkkenet ditt <3 Driver å tegner nytt kjøkken selv og lurer i den forbindelse på om du er fornøyd med koketoppen med integrert vifte? Så værtfall ut som det var det du hadde. Funker den bra? Setter veldig stor pris på svar da jeg ikke vet om noen andre som har en slik ordning på viften. Håper du har en fin, vell fortjent sommerferie 🙂

      1. Hei!:-) Jeg elsker vifte integrert, hadde det på forrige kjøkken også! Kommer alltid til å ha det fremover – så det anbefales 🙂 <3

    4. Bildene dine er så kornete og uklare for tiden, og de grønne omgivelsene er veldig grå/brun aktige? Savner de klare bildene du hadde før med friske farger 🙂
      Ikke slemt ment, men du har veldig mye solskader på huden for å “bare” være 31 år, tenker da på mange pigmentflekker og endel rynker i ansiktet og på brystet. Må ta bedre vare på og beskytte huden din om du ikke vil bli helt rosin med årene 😉

      1. Det var ikke en særlig hyggelig kommentar! Bilde-kvaliteten kan jeg ta til meg men å gå på folks utseende synes jeg blir usaklig. Solskader er vel ikke så mye man kan noe for 🙂

        1. Hei Lene! Her vil jeg bare kommentere at jeg synes det er flott at du legger ut bilder der du ikke har på sminke, og er mer naturlig. Du er helt nydelig uten sminke, pigmentflekker eller ei! <3

        2. Som sagt var det ikke slemt ment og det med “rosin” var en (dårlig) spøk, tenker bare at du som er så mye på ferie i solen kanskje burde være mer obs på å smøre seg ofte med faktor 50 på hele kroppen, det hjelper mye utifra egen erfaring ihvertfall 🙂 Har selv pigmentflekker og merker stor forskjell etter å ha byttet fra faktor 30 til 50 siste årene, var bare ett tips. Og sminkefrie bilder er absolutt en stor tommel opp! 🙂

    5. Hei Lene! Kikker innom insta profilen og bloggen iblandt. Vil bare si at du er nydelig. Pigmentflekker? Syns det er flott at du er selvsikker nok til å vise såkalte “svakheter “. Får være måte på hva man skal kritiseres for:)

    6. Hei Lene ! Første gang jeg er innom bloggen din fordi jeg fant deg på interiørtrender og synes du har det kjempefint med nydelige farger i leiligheten, bare så lekkert med de duse fargene. Så vil jeg bare si at du er så nydelig – ikke minst fordi du ikke bruker så mye sminke – fortsett med det – du er brun, lekker og har en fantastisk flott figur!! Flotte jenta 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg