Forfriskende smoothies

Da har jeg blitt hektet på smoothies igjen, det går i bølgedaler – men ah det er så GODT! Ihvertfall når man finner den riktige oppskriften. Jeg har tidligere prøvd både det ene og det andre, men nå har jeg funnet min favoritt. Smoothies med blåbær, jordbær, banan og appelsinjuice. FANTASTISK. Så nå har jeg kjøpt meg både plastbeger og sugerør, og er klar for en sommer fullt av spennende smooties. – Du trenger : (Og dette holder til ca 3-4 smoothies) 1 pk fryste blåbær (Jeg pleier å kjøpe fra Eldorado) 1 pk fryste jordbær (Også fra Eldorado) 1-2 bananer (Bruker en halv banan pr smoothies) Appelsin juice Jeg bruker (ja, ikke le) men faktisk, så bruker jeg suketter i, for å få en søt og god smak. Bruker ca 2 pr smoothies. Jeg vil ikke bruke sukker, og det smaker akkurat det samme om man heller bruker suketter. Dette er jo selvfølgelig valgfritt. -Dette gjør du: Ha i like mye jordbær som blåbær, ta det litt på feelingen. Skjær opp en halv banan i tynne fine skiver, og hell i litt appelsin juice. Kjør det i blenderen en liten stund, og nyt. Dette er jo den perfekte sommer drikken, og så nydelig! Jeg har store planer om å drikke smoothies hele sommeren, så jeg spør gjerne etter gode smoothies oppskrifter fra dere?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg