Forberedelser til turen

Iiiik, vi drar på ferie om 4 dager! Turen kom så plutselig. Jeg har ikke fått forberedt noe, og har så mye og gjør de neste dagene at jeg blir helt stresset. Hva skal jeg pakke? Denne gangen skal jeg IKKE pakke for mye. Har jo hørt at shoppingen i Italia er bra? Håper det. Som oftest finner jeg ikke så mye jeg vil ha når jeg er på sydenferie, men kanskje denne gangen? Jeg har alltid vært flink til å forberede kroppen min til sydentur, og da mener jeg huden. Jeg peeler meg ALLTID før jeg drar på tur. -Hvorfor peeling? Jo, for å legge til rette at brunfargen varer lengre. Man bør også være flink til å skrubbe huden sin ellers også, for å unngå urenheter. Jeg har vært flink og skrubbe huden min i mange år, dette fordi jeg slet med litt “nupper” på overarmene da jeg var yngre. Jeg bruker en grovere peeling på kroppen, og den masserer jeg inn med skrubbehansker. Skrubbehanskene får man kjøpt på H&M eller Cubus. Når det gjelder ansiktet, halsen og brystkassen – hvor huden er tynnere, bruker jeg en egen. Dette fordi huden er mer sensitiv, og man skal aldri bruke grove peeling produkter på områder med sensitiv hud. Jeg bruker en deep pore scrub fra Burt’s bees, som jeg bare skrubber forsiktig inn i huden med fingertuppene. Dermed får jeg tatt bort smuss og døde hudceller. Denne får dere blant annet kjøpt her (Reklamebasert lenke) I tillegg er det viktig å bruke en gud fuktighetskrem på huden, både når man har utsatt kroppen for soling og ellers. Jeg bruker, som er en veldig fet bodylotion – det beste er når bodylotion er fet, for da for man ihvertfall nok fuktighet. Denne får dere kjøpt her. (Reklamebasert lenke) Denne lukter helt fantatisk, en blanding av honning og kokos. Får mange fine komplimenter fra Rolf Ivar når jeg har smurt meg inn med den. Hehe.. En liten glad nyhet til dere! Alle som bestiller en eller begge av disse produktene, får en gratis Lip Balm fra Burt’s Bees! Bare skriv inn Orvik Granat, eller Orvik Wax i kommentarfeltet når dere bestiller. Dere kan velge mellom disse to : http://www.coverbrands.no/no/shop/burt-s-bees/burt-s-bees-lip-balm-replenishing-m-granateple/ http://www.coverbrands.no/no/shop/burt-s-bees/burt-s-bees-lip-balm-beeswax/ Ps, dette gjelder kun til og med onsdag, så løp og kjøp 🙂 -Hva gjør dere for å forberede kroppen deres til sydentur? Tar gjerne imot tips. (Dette er et reklamebasert innlegg)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg