Forberedelser : #lene30

Åh du glade mandag! Det bobler i hele kroppen ♥ DERE ER SÅ FINE. Takk for at dere sprer så mye glede, og for at dere gir meg så mye god energi! Jeg har virkelig fått mersmak på både vlogg, og videoer hvor jeg synger til dere. Tusen takk for alle de fine tilbakemeldingene deres på videoen min i går. Det varmer mer enn dere aner. Snille, godhjertede mennesker ♥ I LOVE YOU!

På søndag har jeg bursdag! Tenk det, i år blir frøkna hele 30 år! Og dette skal bli det beste året på lenge. Jeg har motivasjonen og kreativiteten på topp, humøret er bedre enn aldri før, og jeg kjenner virkelig at det å bruke tid på “Bare Lene” gjør meg veldig, veldig godt! Ikke stresser jeg, jeg er spontan, giret, og rett og slett klar for et magisk, og spennende år med jobb, blogg, og fine mennesker!

Forberedelsene til min o’store 30 års dag er mange! Jeg har planlagt dette lenge, og kan nesten ikke vente til lørdagen kommer, for da smeller det! Er jo litt stas å slå ekstra på stortromma når man først har en så stor dag! Og jeg elsker jo å planlegge fester og morsomheter! Jeg har egen fotograf denne kvelden, og kommer til dele en vlog med dere i etterkant, det skal skje mange morsomme ting som jeg gjerne vil vise dere!

Jeg har invitert til GREAT GATSBY party, hvor gøy ikke det? For det første så elsker jeg 1920 stilen, og for det andre så er jeg superglad i temafester. Når alle går litt ekstra all in! Er så gøy å få tilbakemeldinger og bilder fra mine fantastiske venner med kostymene de tenker å ha. Det gjør meg så glad!

Jeg har leid TAKET på Steen & Strøm for anledningen og lokalet kunne ikke passet bedre til temaet. Det skal pyntes i ordentlig Gatsby stil. Det blir glitter, glam, paljetter, fjær, ballonger. Jeg har flere “surprises” i løpet av kvelden, så jeg tror gjestene kommer til å få en fin kveld, det viktigste for meg. Fargetema er : Svart, hvitt, gull og sølv.

PicMonkey Collage-2Jeg skal ha en privat middag først med mine aller nærmeste og klokken 21 kommer resten! Jeg tenker blant annet å lage sånne små “survival-kits” til toalettene, med ting man trenger ila kvelden. Dere vet, litt sånn koselig greie. Til jentene, lipgloss, hårspray, tyggis, blush, paracet, hehe. Må passe på ♥

Antrekket mitt er i boks, jeg bare venter på accessories som kommer fra Miami. Krysser fingrene for at det kommer frem. Malene skal lage skikkelig 20-talls frisyre og jeg har unnet meg å booke en makeup artist. Gleder seg hun Lenejenta! ♥ Gleder meg til å dele alt med DERE! I mellomtiden deler jeg inspirasjonsbilder. Kanskje dere har lyst å arrangere Great G party også?

Forresten : Min neste vlog blir : “Get Ready With Me” og da lurer jeg på om dere vil ha everyday – look, eller party – look? Let me know. GUD jeg elsker å lage vlogs! Det gir meg så mye!

NYT denne fine mandagen. Levi sier hei!

45 kommentarer
    1. Survival kits er så omtenksomt! Jeg fikk uventet “månedlig” i et bryllup og gleden var stor da jeg fant det jeg trengte på jentetoalettet 😉 (Anbefaler også et lite sy-kit om uhellet skulle være ute med de fine antrekkene). Ha en herlig fest, heldige gjestene dine 🙂

    2. Sååå gøy!! Gleder meg til å se bilder fra festen <3 Blir nok heeelt rått, kjenner jeg deg rett, hihi. Jeg vil gjerne ha vlogs på begge deler, men hverdagsantrekk liker jeg nok best selv, knis <3 Stor klem

    3. SÅ gøy med Gatsby-fest! Ønsker meg å se hverdagsminken, trenger å bli bedre her.. Særlig nysgjerrig på den litt oransjeaktige øyeskyggen, og resten av sminken du nylig kjøpte fra Mac 🙂 Ha en fin mandag! M

    4. Så gøy, Lene! Håper du får en fantastisk 30-årsdag 🙂 Vil forresten gi deg en stor klem! Har akkurat gått igjennom et brudd selv, og alle er sjokkerte fordi dette jo var “den store kjærligheten”. Jeg tror at noen mennesker er den riktige og “the one”, men for en periode. Jeg har lært så mye på den korte tiden vi var sammen, om meg selv, andre og livet. Jeg klarer å sette pris på det, samtidig som jeg sitter pris på øyeblikket akkurat NÅ, og på at jeg er alene og kan fokusere på bare meg fremover 🙂 Man lærer noe av alle forhold man er i! Og det gjør en klokere og sterke! Ønsker deg en fin uke og en fin 30-årsfeiring <3

    5. Ja takk, begge deler! Wohoo. Kan du være så snill å lage ser look video fra bunnen av på nytt? Har så lyst til å virkelig få det til å sitte.
      Fortsett å vær gledesspreder! ❤❤

    6. #lene30 #hallo!! Så deilig å komme inn her om dagen <3 Du produserer så bra! Hva skjedde liksom? Du skal ha skryt for ditt postitive vesen. Fikk sjukt lyst til å ha GG-party nå!! Kult at du har tenkt til å dele dagen din med oss 🙂 Stor klem

      1. AH takk! Nei, jeg fikk mer tid til “Bare Lene” og da har jeg mye å gi 🙂 Tusen takk altså 🙂 GOOOD klem!

    7. Party look foretrekker jeg. Jeg er så dårlig på å sminke meg, så fint med tips når man skal være litt ekstra fin.

      Temafester er virkelig gøy ja, og elsker selv å planlegge fester. Planlegger gjerne et halvt år i forveien, for blir så gira. Hehe. Håper du får en fantastisk fin kveld Lene!

    8. Hei Lene 🙂
      Kan jeg spørre hvilken makeup artist du har booket? Jeg skal snart gifte meg og er på aktiv leting etter en god en 🙂
      Ønsker deg en fantastisk 30-års dag!

    9. Så utrolig gøy dette høres ut, gleder meg til å se bilder og vlog Grattis på forskuddtil ei herrrrlig og flott jente

    10. Så gøy Lene! Dette kommer til og bli stort❤️ Hva med å filme hele festen? Trur mange hadde satt pris på det

    11. Hei fine- Lene!
      Etter mye leting har jeg funnet den røde Adidas tightsen på internett. Hvilken str har du? Håper du svarer raskt så jeg kan bestille. Tror vi er ca like i kroppsfasongen. ingunn

    12. Wow, dette blir vel tidenes feiring! Gleder meg til å se hvordan dagen din blei 🙂 Du er sååå flink med å arrangere slike festligheter. Lykke til <3
      Vil ha begge deler, hihi, men everyday – look er jo alltid "safe". Kan jo også være en pyntet hverdags look daa.
      Denne frøkna er blitt syk, ligger strak ut – håper formen kommer seg fort.
      Fin tirsdag til deg og Levi. Susss

    13. Ikke for hver frekk eller noe men paracet burde du droppe pga den skal ikke i tas med Alkohol det kan få store konsekvenser vist du drikker å så intar paracet ( FKS en allergisk reaksjon) og dem som er edru og trenge en paracet så kan dem eventuelt ta med selv eller fu kan ha pakken med paracet en plass du bare vet den ligger 🙂 vil bare ikke kvelden din skal bli ødelagt av en paracet som blei intat med Alkohol 🙂

      Ellers så håpe du/dere for en fantastisk kveld 🙂

      1. Tror du blander med Ibux som er NSAIDs nå, ingen fare med Paracetamol og alkohol så lenge man holder seg innen maks anbefalt døgndose som er fire gram per døgn. ref. felleskatalogen

      2. Det er faktisk feil. Du kan ikke få en slik reaksjon du beskriver med vanlig engangsdose på paracet kombinert med alkohol. Hvor i all verden har du det fra? Hvis du mener reaksjon på individnivå, altså at en enkeltperson har en uvanlig allergi for paracetamol, og da burde denne personen vite om det fra før. Hvis ikke er det paranoia!

    14. Jeg har veldig lyst til å se hvordan du bruker den nye mac sminken din! Har gått til innkjøp av noen av de samme peoduktene selv 🙂 Festen din kommer nok til å bli helt rååå, gleder meg til å se!! Så vil jeg bare si at jeg blir så innmari glad av å klikke meg inn på bloggen din i disse dager <3

      Klem <3

      1. Så hyggelig kommentar, takk! 🙂 Jeg skal nok få vist dere litt ift sminken også <3 Jaaaa gledes til festen! Håper du blir fornøyd med produktene! Klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg