Forberedelser

Hei hei søte. Ah, det er så deilig å våkne opp sammen med noen ved siden av seg. Blir bortskjemt jeg når jeg er hjemme her i Ålesund. Idag er det full rulle. Vi har nemlig invitert to vennepar på middag ikveld, og senere har vi invitert enda flere til vorspill her hjemme hos oss. Kvalitetstid med venner er så viktig. Vi har fått hjortestek hos svigers, og jeg skal lage for første gang! Jeg har allerede dekket på bordet, og satt frem alt jeg trenger til matlagningen. Hjortesteken er godt krydret med salt og pepper og venter på å få bli satt inn i ovnen. Men først skal jeg og mannen ut for å finne litt klær til han. Og etterpå skal jeg muligens på cafè med søte jenter og verdens søteste bebis. Men jeg må være hjemme rundt 3 tiden, siden min far har anbefalt meg at steken står i ovnen 3 timer. Mmmm.. Blazer Gina // Topp Primark // Shorts Topshop // Sko Jeffreys // Veske Cubus // Smykke BIK BOK // Klokke herfra (annonse)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg