Forandring fryder.

Hei kjære lesere. Hatt en fin lørdag så langt? I går kveld hadde vi det utrolig hyggelig, og jeg anbefaler dere å smake hvalkjøtt, det var NYDELIG!! Helt fantastisk. I natt har vi hatt lillesøster Oda på overnattingsbesøk, og hun skal være her natten som kommer også, i tillegg til at lillebroren til Rolf Ivar kommer. Herlig og bruke frihelgen sin på familien, og for ikke å snakke om en rolig helg. Vi har handlet inn mye snadder til kvelden, da hele familien er bedt på middag til oss. Så dette blir litt av en kosekveld. Nå har vi nettopp shinet leiligheten, så nå lukter det sitron her, deilig. Ute er det typisk høstvær, så da holder vi oss innendørs.. Prøvde ut noen fargelinser idag fra lensit.no. Har i grunn aldri vært fan av fargelinser på meg selv, detta pga jeg prøvde det en gang for mange år siden, og fikk de rett og slett ikke til å funke, synes det var skikkelig ubehagelig. Men idag bestemte jeg meg for å gi det en sjangse til, og det gikk overraskende bra! Kjekt med litt forandring i ny og ned. Så hva synes dere?  


Jeg har fargen Honey, dere finner dem her.
Nå skal jeg og lillesøster smekke sammen en sjokoladekake til kvelden. Ha en fin dag så lenge! -Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg