For the winter wardrobe

The cozy corner ♥
INGENTING er som og komme inn døra etter jobb, vrenge av seg det man har på seg, og rett inn i joggisen. Det samme gjelder i helgene når man er hjemme og koser seg. Joggis er kult både til uggs, joggesko, og store, deilige vinterjakker!

PicMonkey Collage-5
Grå NikeCapsTshirtGrå CKBurgunder CKSokkerSvart Nike // joggebukser fikk jeg ikke lagt inn i kollasjen, men dere finner mange digge her. Min favoritt joggebukse er uten tvil Nike sine.

Nights, mornings & christmas ♥
Jeg er en liten sucker både nattkjoler, pysjer, morgenkåper, deilige tøfler og myke sokker.. Og i julen? Da går jeg knapt i noe annet. Bare kos! Her finner du masse deilige og delikate koseplagg.

For the cold winter ♥
Det begynner jo å bli kaldt ute nå, og når man reiser til fjells, eller bare skal være utendørs, trenger man å kle seg fornuftig! Men fornuftig betyr ikke at man ikke kan være kul! Jeg tenker chill, samtidig som jeg tenker litt trendy, synes jeg det er kult å kombinere en jeans med noen vintersko, en stor jakke, en tykk ullgenser, lue, skjerf og hansker. Her er det mange kombinasjoner!

PicMonkey Collage-6Brun jakkeLueUggsGrønn parkasBrune bootsGrå genserBlå parkas // det er så mange fine vinterjakker nå, både til hverdags, litt penere, og til party, dere finner de her.

Warm sweaters ♥
Hva er deiligere enn varme gensere? Korte, lange, oversized, cardigans, hjemmestrikkede.. Mm! Kosete! Her finner dere mange delikate, varme og ikke minst fine gensere.

Noen etterspurte ett innlegg som dette, samt et innlegg om vinterklær hvor man kan være litt pyntet også, i hverdagen. Det kommer etterhvert. Den øverste kollasjen er ikke dum om dere tenker julegave. Det er deilig å få forbruksvare til jul, og joggeklær – vel.. Det er vel noe alle ønsker seg denne tiden av året ♥

Nyt torsdagen! Jeg er så spent på morgendagen, lurer på hva J har planlagt denne helgen.

2 kommentarer
    1. Hei søte deg! Jeg må bare spørre hvor du har kjøpt den fine “morgenkåpen” du brukte da du sminket deg i “en dag med Lene”? Den oransjeaktige, så fantastisk fin!!

      Ønsker deg en fortsatt fin kveld, takk for at du sprer glede hver dag! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg