For the new apartment

Processed with VSCOcam with t2 presetTil bursdagen fikk jeg så fine gaver fra jentene mine! Snakk om å kjenne smaken min 100 % ♥ Kunne ikke vært mer midt i blinken. Maria, min bestis stod for innkjøpene, og hun har allerede bestemt hvor boken skal ligge, hehe. Den skal ligge på marmor bordet i den nye stuen sier hun. Det er greit, det. Jeg er helt enig!

Processed with VSCOcam with t2 presetProcessed with VSCOcam with t2 presetProcessed with VSCOcam with s2 presetElsker marmorklokken, boken, lampen og lyspæren ♥ Alt er fra Milla Boutique (tror jeg) 

Nå er det ikke lenge igjen til innflytting! Hjelp, så fort tiden går. Vi gleder oss ekstremt mye, men jeg har ikke helt skjønt at vi skal flytte ut herfra og inn i ny enda, det er liksom litt fjernt enda. Nytt nabolag, bort fra Aker Brygge. Jeg har bodd her og på Tjuvholmen siden 2011. Blir litt rart! Heldigvis er det 6 minutter å gå unna, så det er jo ikke lange veien. Vi gleder oss ♥

Nå har endelig den ordentlige planleggingen av møbler og interiør begynt, og det ELSKER jeg. Nå er alt av maling, fliser, kjøkken, gulv, bad garderober, peis og de “store” tingene på plass. Nå er det på tide å forme og gi personlighet til vårt nye hjem. Jeg skal opp der etterpå for å ta litt bilder til dere, slik dere får se litt. Nesten alle rom er ferdig malte, og det ser helt rått ut der oppe! Har tatt med jentene opp, og de holder på å svime av, hihi. GØY! Leiligheten kommer til å få litt forskjellige stiler i de forskjellige rommene, og det skal bli litt annet enn hva vi har hatt fra før. Gleder meg ihjel til å vise dere altså! Tenk nå må jeg snart begynne å pakke ned leiligheten! Det får jeg og lille Levi-skatt gjøre ila neste uke.

Søndagskos med disse to. Lille familien min ♥ Elsker disse to her så høyt!
Processed with VSCOcam with t2 presetProcessed with VSCOcam with t2 presetØnsker dere en koselig søndag, jeg skal tilbringe min med skattene mine ♥

18 kommentarer
    1. Må virkelig få sagt at bloggen din har nådd nye høyder den siste tiden! Jeg eelsker å komme inn her å se så mye forskjellig, alt fra hverdagsliv, hund (<3), leilighetsoppussing og mote! Synes du virkelig klarer å ha en fin balanse mellom innleggene dine, og alle innleggene oser av god kvalitet og mye tid lagt bak! Bruker ikke å kommentere blogger, men følte for å gi deg litt ros idag siden du er så utrolig flink!!

      1. <3 Takk takk Katrine!! Snilling 🙂 Prøver å være flink og variere, godt at du synes jeg klarer det! Yay! Bedre med kvalitet enn kvantiet også, føler jeg bruker generelt mer tid på innleggene når jeg kun har ett om dagen 🙂

    2. Du er så heldig du, Lene. Å se på alt du får til gjør meg motivert og innstilt på å bli mer positiv, glad, sosial, energisk og effektiv. Jeg kjenner deg ikke, men jeg tror de ordene beskriver deg godt 🙂 Er veldig glad på dine vegne, det er så mye kjekt som skjer i livet ditt! Jeg har fulgt med på bloggen din i noen år nå, og det er faktisk den eneste jeg leser ukentlig. Håper du fortsetter bloggingen i mange år fremover.
      Hvis jeg skal komme med tips/ønsker til hva du kan gjøre videre så blir jeg kjempeglad hvis du vil dele flere sunne oppskrifter. Elsket oppskriftene som du la ut i fjor! Jeg hadde aldri tenkt på å begynne å spise mindre karbohydrater og mer fett før du begynte med det, men nå har jeg gjort det til min nye livsstil og jeg føler meg så utrolig bra, og det er takket være inspirasjon fra deg.

      Lykke til med innflytting, jeg gleder meg til å følge med videre 🙂

      1. Men ÅÅÅ, så koselig en kommentar. Tusen takk snilling! Det varmer. Kjempehyggelig og høre at jeg motiverer deg, takk. Åh jaa, matoppskrifter har jeg ikke vært så flink på i det siste. Men skal svinge meg på det nye kjøkkenet, wii 😀 Så braaa da, kjekt å høre <3 Lykke til!

    3. åååh 🙂 Jeg gleder meg sånn til å se bilder!! Jeg er sikker på at det blir superfint i den nye leiligheten, du er så flink 🙂

    4. Ååå så fint d blir 😀 heldig dere er. Gleder meg masse til å se d ferdige resultatet. Du har så god smak 😀 skikkelig inspirerende. hvor er genseren til Gard fra forresten?

    5. Hei! 😀 Kan jeg spørre hvorfor dere valgte akkurat rasen Nova scotia duck tolling retriever? Har selv sett på Golden Retriever, men siden Toller er noe mindre vurderer vi også den. Har lest at dette er en hund som krever mye trening og mental og fysisk stimuli. Hva tenker du om denne rasen som en familiehund?

      1. Hei! Vi hadde en når jeg var yngre, Tassen. Det var den fineste hunden jeg visste om, har hele tiden ønsket meg en siden han døde bare 2 år gammel av kreft. Rasen trenger mye trening, og mental samt fysisk stimuli ja, får de ikke nok, går det utover ting i hjemmet 😀 Hehe. Heldigvis er vi supersporty og lille har allerede begynt med trening <3 Flinke jenta vår! Jeg synes hun er fin til familiehund så lenge man ikke glemmer hvor mye trening og stimuli hun trenger <3

    6. Hei, jeg lurte på hvorfor dere valgte akkurat navnet Levi? Om det var noen tanker bak det eller at dere bare syns det er “fint”?
      Levi er forresten ett av de vanligste israelske/hebraiske guttenavnene som finnes. Det betyr “mitt hjerte” (lev=hjerte, i=min/mitt). 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg