For the kitchen

Uten navn-55Uten navn-54
Skjærefjøl // Krukke med sugerør // Karaffel // Skjærefjøl i tre // Hay barkrakk // Oppvaskbørste // Skjærefjøl i marmor // Fat // Kopp // Saltkrukke // Skjærebrett marmor // Gull målebeger // Såpepumpe // Salt & Pepper bøsse // Håndsåpe // Klokke (adlinks)

Åh, jeg elsker nye ting til kjøkkenet, gjøre litt om på kjøkkenøya og kaffeområdet, friske opp med grønne planter eller urter og kose meg å lage mat ♥ Kjøkkenet er en av mine favorittsteder i hjemmet! Selv har jeg mange av disse tingene i kollasjen, og er veldig fornøyd. Blant annet karaffelen, barkrakken fra hay, koppene med bokstaver, salt & pepper bøssene og saltkrukken.

Håper dere fikk litt inspo ♥

5 kommentarer
    1. Hvilket merke er de runde solbrillene, som har gull nede og svart kant oppe? Du sendte en snap av de. Er det ray ban??

    2. Hvorfor klarer ikke dere bloggere å merke slike innlegg rett? Annonselenker skal stå først i innlegget, ikke helt sist. Du tjener gode penger på bloggen, da skulle det bare mangle at du ikke kan gjøre ting rett i henhold til Forbrukerombudets retningslinjer!

    3. Heia, det går strålende, snart 5 uker uten snop 🙂 Ta deg mat når du får søtsug, eller en te/kaffe.. Det hjelper for meg 🙂 Jeg spiser bare fett, grønnsaker og proteiner i kostholdet mitt, og det er jo såå mye godt man kan spise, mm .. Er såppass mye mett at jeg ikke får det søtsuget lengre.. Hvordan klarer du deg så langt?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg